sobota, 3 września 2016

3 URODOWE ODKRYCIA

Oto kilka moich propozycji, które ułatwiły mi życie i trochę zaoszczędziły pieniądze. Niby nic, ale dopóki ktoś o tym nie wspomni to nie mamy pojęcia, że to istnieje (w myśl tej zasady Ameryka nie istniała dopóki Kolumb się nie rozbił na jej brzegach).



TOP COAT - kolorowy lakier szybko odpryskiwał mi na stopach podczas noszenia balerin. Wierzchnia warstwa bezbarwnego top coatu wzmocniła go i cudnie nabłyszczyła. Zawsze uważałam go za zbędny wydatek, ale podkradłam raz siostrze i teraz jestem uzależniona od jego używania. Można kupować byle jakie lakiery + jeden dobry top.
Firmy, które znajdziecie w polskich drogeriach i które powinny mieć w ofercie top coaty:


Catrice
Essence
Gosh


Vegowy jest Sache Vite i jest świetny! Małą buteleczkę (14ml) można uzupełniać zakupując ogromną flachę lakieru (refill bottle zawiera 118ml)
*

Szampony SUMA <kliking> którego nie widzę jeszcze w polskich sklepach, ale jeśli się zacznie o nich wspominać to niedługo będą. W Edynburgu kupiłam go za około 5£ i jest to mega inwestycja! Szampon ma pojemność 500ml, jest wodnisty, bardzo wydajny, pieni się wyjątkowo mocno i podczas jednego prysznica umyję nim włosy, pachy, okolice intymne plus ogolę nogi. Mam teraz grejpfrutowy, miałam różany, ale najbardziej lubię lawendowy - lekuteńki zapach zostaje na włosach i pomaga mi zasnąć wieczorem :) 
*

Mieszanie szminek na ustach - mała rzecz, a cieszy. Używam beżowej jako podkład, a potem nakładam pomarańczową pomadkę, która (używana bez tej bazy) jest transparentna i różowe usta prześwitują przez nią. Ślicznie wygląda beż z lawendą - jeden kolor nakładam na górną wargę, drugi na dolną, następnie zaciskam lekko wargi, żeby pomadki się troszkę zmieszały. Cieniutki i bidny jak barszcz tint natomiast dodaje ustom czerwieni i utrwala nałożone na niego szminki. Takie miksowanie powiększy też usta - ciemniejsza czerwień w kącikach ust, a coś jaśniejszego pośrodku warg. Metodę zapoczątkował makijażysta Miss M.Monroe, która na zdjęciach ma nałożone nawet 4 odcienie czerwieni.

--------------------------------------------
days of the new touch peel and stand

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...