niedziela, 1 września 2013

P2 - Lippen und Nagel :3

EDIT 29-10-2017: P2 NIE POWINIEN BYĆ NA TEJ LIŚCIE! 


Mogę bez mrugnięcia okiem powiedzieć, że niemieckie kosmetyki lubię bardziej od innych. Na froncie mojej półki stawiam P2, Alverde, Balea. Potem długo, długo nic i może, ewentualnie, w dalszej kolejności, po dłuższym zastanowieniu się - angielskie.


Lakiery P2 uwielbiam i nie wiem czemu nie korzystam z nich często :/ Jestem lakierowym freakiem i cały czas mam pomalowaną płytkę, ale P2 nie ubywa w buteleczkach. Ciekawe czemu? (zastanowić się na tym arcyważnym zagadnieniem)

Odpowiada mi w "Ofierze koloru" wszystko! Pindzel, flaszka, konsystencja i kolor.


Jestem również zboczeńcem ustnym - pomadkom nie daruję.

Bardzo lubię moją pomarańczową szminkę 002 Peach z cyklu Spices & Herbs (to ta z dziurą na balsam, poniżej), ale jest ona beznadziejna :> To taki kosmetyczny ewenement: jest chyba przeterminowana, sucha, zbiera się w zagłębieniach i podkreśla skórki jak szalona, ale uwielbiam ten kolor - namiastka tego co nosi Tippi, w filmie Ptaki. Przypraw i ziół wyczuwalnych w kosmetyku - brak.



O wiele lepszej jakości jest Pure color. Zainwestowałam w róż 016 Carnaby Street i brąz 011 Via Medici (nie, dziewczyny nie lubią koloru bronz ...). Luuubię je, ale są przeze mnie mało eksploatowane. Ot, drogeryjne mazidła do ust. Ktoś je na pewno kocha. Ja lubię, ale nie szanuję ;)


P2 produkowane są dla niemieckich drogerii DM, które na chwilę obecną można zaliczyć do grona cruelty-free rodziny.

7 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Balea będzie niedługo dostępna w Polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, ale znaki na ziemi i niebie na to na razie nie wskazują :(

      Usuń
  2. Już po przeczytaniu pierwszego zdania miałam banana na pyszczku! :D Paznokcie przepiękne!!! Też mam do tych kosmetyków ogromną słabość! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyk i i chemia niemiecka są bardzo dobrej jakości. A na terenie DE to kosztują grosze. Do DM warto zajrzeć jeśli się jest na terenie Niemiec, Słowacji i Czech, bo w tych krajach można te drogerie znaleźć :)

      Usuń
  3. Wstyd, bo mieszkam w DE i nigdy nie miałam lakieru z tej firmy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Mnie osobiście bardzo odpowiada gama kolorystyczna. Kupiłam je koleżankom i też sobie chwalą =)

      Usuń
  4. Co to za numerki lakierów? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...