czwartek, 21 marca 2013

Rudowłose blogerki

Cynober? Czerwień kadmowa? A może róż Van Dyck'a? Jak odcień czerwieni preferujecie?

Bardzo lubię naturalne metody pielęgnacji włosów. Pani Anwen uścisnęłabym osobiście dłoń za jej pracę i wkład w urodę włosów Polek - bo to dzięki niej dziewczyny zwróciły uwagę na zwykłe, nie reklamowane kosmetyki (o takich sobie składach) oraz na oleje odmieniane we wszystkich przypadkach na blogach nie tylko włosowych.
Moją uwagę przykuwają pomysły Hindusek lub Azjatek, które są  kultywowane od wieków. Z zainteresowaniem czytam o metodach naszych babek. Chętnie poczytam o pielęgnacji starożytnych Egipcjanek, kobiet Maroka czy bladolicych mieszkanek Skandynawii. Byle miało to cokolwiek wspólnego z ziołami, naturalną pielęgnacją i jakimikolwiek efektami  =)
A gdzie są zioła pojawia się i henna.


Oto spis rudych blogerek: 




Sorbet, czyli autorka. Od pół roku amatorka henny, przyjazna środowisku, niekaralna obywatelka RP ^^

Una i jej królestwo henną płynące. Purpurowy rudzielec buszujący po kosmetykach naturalnych. Hedonizm i eskapizm. Love it! Rudy rydz. Kopalnia! Jeden z moich ulubionych blogów.

Czarodzielnica zaprasza do swojej krainy. Jak na Czarownicę przystało posiada czarnego kocurka i ogniste, jasne jak pożar na stosie włosy. Biorąc pod uwagę jej preferencje muzyczne obawiam się, iż jest moją pokrewną, blogerową duszą.

Marta Misiak - modelka i wizażystka, która w pracy korzysta z kosmetyków naturalnych i nie testowanych na zwierzętach :)

Krwawa Mary Pathyelisia - bardzo mnie interesuje co pisze na swoim kawałku blogowego uniwersum. Fanka henny, posiadaczka prostych, długich włosów - mój ulubiony typ :)

Kosmetyczne Alter Ego proponuje nam brązowo - rdzawy odcień. Duuużo u niej pielęgnacji, która mnie osobiście odpowiada (bez garnierów, lorealów) - tanio, Polsko i na temat.

Zielonym koszyczku znajduje się wiele cennych rad, czytałam z zainteresowaniem na długo przed farbowaniem się henną. Zanim sięgniecie po Khadi - poczytajcie.

Podobne włosy posiada Lewinka enjoy ^^

Oraz Ruda Henna - czyż to nie cudowna nazwa dla włosomaniaka?

W Kolejnym blogu o włosach Klaudia pisze między innymi o swoich rubinowych piórkach.

Green Frog polski bursztyn bałtycki. Jeden z moich ulubionych kolorów i ukochana skamielina żywiczna znad morza...

Koffer in Berlin - jedyny naturalny rudzielec na liście. I to z piegami! Cudowny blog o podróżowaniu, teatrze, Frankfurcie i kilku innych miastach. Wspaniałą urodę ma ta dziewczyna.

Ruda Rudość ma włosy falowane i o nie dba w naturalny sposób. Pease!

Ruda


Lista jest ruchoma.  

Ostatnia aktualizacja 5 lipca 2017


24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przez chcwilę myślałam, że też jesteś rudzielczyk, ale ostatnia aktualizacja jest blond :(

      Usuń
  2. rude włosy od zawsze mi się podobbały ale raczej do mnie nie pasują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć w blondzie było mi do twarzy, ale ten kolor był niekompatybilny z moją osobowością. W rudości lepiej się czuję :)

      Usuń
  3. Podobają mi się takie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany nosiłam rude włosy przez większość czasów licealnych i studiów. Teraz wróciłam do natury. Ale czasem mnie kusi:)A włosomaniaczką jestem, ale bloguję na inny temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już siwa, stąd decyzja o farbowaniu :( mlodość nie wieczność, jak to mówią ;)

      Usuń
  5. ojej, dziękuję za wspomnienie o mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. For normal delivery the mother should be
    fit to cope with the delivery. I spent hundreds of dollars
    trying to find that "quick fix" or magic solution that would have allowed me to drop the desired pounds and have the perfect
    body. The problem is that many do not follow through with their fitness plans and thus fail within
    the first 3 months of starting a new fitness plan or routine.


    my weblog - relevant web page

    OdpowiedzUsuń
  8. Oł eM Dżi!!!!!! I ja tu jestem:) Ale mi miło:) Oczywiście spóźniony zapłon (zaczęłam się zastanawiać czy czasem nie jestem na jakiejś zbanowanej liście obrońców zwierząt jak mi się w wyszukiwaniach wyświetliło cruelty free:D sobie myślę zajrzę co to:D) ale jestem:) Rude kocham wszystkie i tulam was do swej wątłej, kiepskiej, marnie rozwiniętej piersi:) A za tą kobietę na schwał to masz ode mnie wielkiego buziaka:*

    Gonię do postów czytać co ty tu tworzysz:)



    PS. To pewnie przez ciebie mi tak skoknęły wyświetlenia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło jezusiu - na pewno nie! Oglądalność masz większą od mojej :)
    Buzile jak przedszkole :*

    OdpowiedzUsuń
  10. O dziękuje za uwzględnienie mnie ;) farbujesz włosy henną?? Daje to mocny efekt? Zastanawiałam się nad tym, ale cos powątpiewam, że uda mi się osiągnąć taki wyrazisty ekekt jak farbą eh.. bardzo chciałabym się mylić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem też na Twoim blogu.
      Tak - henna daje mocny efekt. Farbowałam Heenarą Hesh (ta sama co u pierwszej blogerki na liście wyżej) i zrobiła mi ogień na głowie mniej więcej taki jak na zdjęciu. Henna się szybko wypłukuje, ale nie robi z włosów siana, odrosty nie są równomierne - wyglądają jak ombre. Najwięcej pitolenia jest przy nakładaniu, ale warto, drogie Panie, Warto! :)

      Usuń
  11. a ja nie chciałabym mieć rudych, to chyba ostatni kolor który bym wybrała:P u kogoś mi się podobają ale u siebie niet :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, dzięki za dołączenie mnie do listy :)) ja chwilowo nie ruda ani czerwona :( ale niedługo zacznę walczyć o czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod względem kwesti muzycznych, to też czuję żebyśmy się dogadały. I nie bądź taka skromna, masz bardzo ładne włosy. Wypróbowałam dzięki Tobie heenarę i dziwne to zjawisko, bo znajomi kolor chwalą bardziej niż zwykle, a mnie się nie widzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz często o włosach rudzielcu :3

      Usuń
  14. Dopiero teraz trafiłam na tego posta i szczerze mówiąc zbieram szczękę z podłogi! :D Wow wow wow! Jesteś niesamowita! Mam nadzieję, iż już niebawem poczuję, że jednak mam o czym pisać, ktoś musiał mnie zauważyć! :D Jest mi naprawdę niezmiernie miło, nie wiem, jak Ci dziękować!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam. Mam nadzieję, że dalej koniakowowłosa jesteś :)

      Usuń
  15. O! Napisałaś o mnie! I to jak fajnie! Dziękuję! :-)

    Jakie masz ładne włosy. Kolor - świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Eh... ze mnie też rudzielec,ale tak szybko wypłukują się te kolory z moich włosów,że już nie wiem czym mam je farbować :(

    OdpowiedzUsuń
  17. też ze mnie ruda dziewczyna... uwielbiam ten kolor! :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...