wtorek, 7 sierpnia 2012

CLIPPER

Chyba trochę przesadzam w piciu herbat... Mogę je siorbać bezustannie, a jeśli stoję przed półką z tym zielem w sklepie i w kieszeni mam kasę to nie mogę się oprzeć.

Czy herbatę można przedawkować?

Clipper kupiłam w sklepie De Tuinen w Venlo, Holandia. Kupiłam tamtego dnia zapasów na całą zimę. Ten sklep jest bombowy - same organiczne, cruelty - free, naturalne kosmetyki, trochę bio papu i suplementów. Przed szafą z herbatami dostałam objawienia, ponieważ znalazłam firmę na którą polowałam od dłuższego już czasu.

Clipper to brytyjska firma organiczna, torebki nie są wybielane chlorem i nie wiem co to znaczy, posiada znaczek fair trad, opakowania są biodegradowalne, a design milutki, czyli wszystko to czego potrzebuje do szczęścia ekologiczna dziewczyna. I chłopak. 



Wrażenia oralne? Niestety smak dmuchawca (no dobra, zostańmy przy wersji, że dandelion to mniszek lekarski) jest jak dla mnie okropny, bleee... Nic ciekawego, coś jak pokrzywa albo mix rumianku z szałwią. Na pewno zdrowe to, ale jeśli staniecie przed dylematem dandelion czy cokolwiek innego spod sztandaru kaw i herbat Clipper to wybierzcie drugą opcję ^^



10 komentarzy:

  1. chyba nie jestem taką bio maniaczką, żeby szukać takich herbat, ale czytając, że kupiłaś ją w Holandii przyszło mi na myśl, czy jest może herbata z wyciągiem z konopi indyjskiej może, ale to tak z ciekawości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha! Wiesz co? Do Amsterdamu jadę niedługo to poszukam :D podejrzewam, że w tzw coffie shop'ie koneserzy znajdą dla siebie wszystko ;)

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za herbatą, w sumie to pije od święta ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niedobrze!

      Czasem gdy nie ma się ochoty zębów umyć to można wypić gorzką herbatę - zawiera fluor :)

      Usuń
  3. Herbata to moja miłość :) A Clipper'a widziałam w kilku sklepach u nas i zawsze rezygnowałam z zakupu. Może się jednak skuszę. U mnie w ostatnim poście też o herbatach z Holandii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że wszystko można przedawkować. Podobno picie herbaty w dużych ilościach też szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorbet ty nie wiesz co to jest fair trad?! Nie dobrze :/ Pozdro A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tja, litere zerzarłam... Aaaa nie będę poprawiać coby śmiszniej było.

      Usuń
  6. nigdy nie piłam, ziółka mam pozbierane z ogródka i z pola:P na zaś zapasów sporo :P :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...