czwartek, 2 czerwca 2011

HIPP HIPP HURRA!

EDYCJA 10 11 2017: Hipp jest niepewny. 


Restrykcje podczas zakupów stosuję od kilku miesięcy. Apetyt jednak rośnie w miarę jedzenia - im bardziej zagłębiam się w tematykę nie testowanego na zwierzętach towaru, tym więcej chcę osiągnąć poprzez świadome zakupy. Mam tu na myśli fakt, że koncerny degradują środowisko, prowadzą politykę zbrojeniową, zdarza się, że wykorzystują ludzi do niegodnej pracy. Nie chcę, żeby tak się działo dlatego bardzo zwracam uwagę na to co kupuję.

W przeciwieństwie do wielu ludzi myślę, że jako jednostka mogę zdziałać bardzo wiele. Tak - jestem osobą, która mówi, że jeden głos w wyborach jest ważny!

6 komentarzy:

  1. I tak trzymaj!
    http://wwww.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha no co Ty;D ale to dobrze, czy źle?:)
    masz może recenzję jakiejś bazy pod cienie? albo mogłabyś mi jakąś polecić? szukam i zastanawiam się która jest najlepsza:)
    pozdrawiam:)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie ze masz racje,
    kosmetyki testowane na zwierzętach to ŻŁO .

    OdpowiedzUsuń
  4. GoodForYouDP - odpowiem zarówno tutaj jak i na Twoim blogu. Wszystkie moje znajome piszczą podczas nakładania ArtDeco. Mnie wystarczy gdy jako bazę nałożę cielisty, matowy cień - nie widzę potrzeby kupowania osobnego kosmetyku do tego celu. Jestem minimalistka kosmetyczna. Ponoć tańszym, bardzo dobrym zamiennikiem ArtDeco jest Kobo (wieść gminna niesie, że nie testuje na futrzakach).

    braworka - ja napiszę, że to ZUO ;) Dzięki za koment

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tą serię z hippa naprawdę mają dobre składy!!!No i działanie rewelacja. Mam krem do twarzy i ciała żel do mycia ciała i włosów i mleczko do ciała i naprawdę są idealne!!Do tego dobre składy a cena przystępna i często można znaleść gdzieś promocje na nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie lubię używać kosmetyki dla dzieciaków - zawsze było ich dużo w domu, bo mam liczne młodsze rodzeństwo i zapach pudru, kremów i oliwki miło mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...