poniedziałek, 24 lipca 2017

KIKO TOP COAT

Pierwszy raz zetknęłam się z Kiko Milano w upalnych jak diabli Włoszech. Nie potrzebowałam nic do makijażu, ponieważ ten spływał ze mnie od razu po nałożeniu, a w lecie nie ma nic lepszego nad zimny prysznic, pod którym chciałoby się spędzić cały dzień! Wtedy kupiłam tylko miętowy lakier do paznokci, który (jak się później okazało) jest wegański.

Dla mnie jest to odpowiednik naszego Inglota - nie za drogo, niezbyt tanio, świetna jakość. 

Kilka tygodni temu sklep Kiko otworzył się na głównej handlowej w Edynburgu i od razu zaczęli od obniżek cenowych. Ale po raz kolejny nic za bardzo mnie nie zachęciło do kupna. Poza lakierami! Firma zmieniła buteleczki i teraz mają one solidną, pękatą i srebrną zatyczkę, która zabezpiecza przed otwarciem. Ową zatyczkę trzeba ściągnąć z trzonka.



Kupiłam top coat, ponieważ teraz jest to mój niezbędnik do malowania paznokci. Ma nadawać efekt żelowy na paznokciach, ale jest to po prostu zwykła cienka i utrwalająca kolorowy lakier warstewka.

Na oklaski zasługuje natomiast pędzelek - największy grubas wśród pędzli. Ponoć ma 1000 włosków i jestem w stanie w to uwierzyć. Jedno pociągnięcie nim wystarczy, żeby pokryć małą płytkę paznokciową, jeśli wasza jest wyjątkowo wąska to zastanowiłabym się mocno nad kupnem.

Przyspiesza wysychanie, ale mimo wszystko trzeba mu dać jakieś 20 min. Zadowolona jestem z trwałości. Myślę, że godny zastępca Seche Vite (dopóki Logical Harmony nie napisze, że jest ok to nikt im nie uwierzy). 

Seche Vite - gdy utwardzałam nim lakier w niedzielę to w czwartek już chciałam zmyć ponieważ na końcówkach paznokci robiły się już małe, widoczne tylko dla mnie kraki. Kiko daje radę od niedzieli do środy dla porównania. Zaznaczam, że paznokcie mam długie i często myję naczynia i codziennie biorę prysznic. Jeślibym tylko leżała i pachniała to lakier nie odpryskiwałby wcale!

O dziwo Kiko Gel Effect ładnie pachnie, nie jak typowy lakier (który to zapach zresztą bardzo lubię). Wyczuwam nutkę sztucznego olejku migdałowego do ciast. Polecam Wam very bardzo! :)

---------------------------
NA BANI BROCKEN

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...