sobota, 10 września 2016

ŚWIECZKI DIPTYQUE HIT CZY KIT?

Finansowa refleksja: siedzę w pracy i rozmawiam z szefową o butach sportowych, bo akurat chciała coś kupić i przeglądała sklepy internetowe. Znalazła takie za 350 funtów, czyli przy obecnym kursie to 1750 złote.
I teraz refleksja: dentystka z UK, która razem z mężem zatrudnia 20 osób i raz do roku biega w maratonie mówi mi, że nigdy nie dałaby tyle kasy na buty :)

Ja za to lubię jak mi coś ładnie pachnie, więc często kupuję świece zapachowe. Yankee wydawało mi się drogie. Ale jak widzę ceny wosków do palenia Diptyque to mnie krew zalewa. Obecnie nie posiadam dzieci, nie spłacam kredytu, pozbyłam się auta (którym i tak nie jeździłam), dostałam podwyżkę więc kasę mam i nic tylko wydawać. Co w tych świeczkach jest takiego, że kosztują w Polsce prawie 200 zł? Gwiezdny pył? Elfy je namaszczają w czasie przesilenia letniego?

Kupiłam dwie o pojemności 190g i ... szału nie ma! Tubereuse dałam siostrze, Mimosa właśnie dopalam. W sklepie te dwa zapachy (a wybór był dosyć słaby) podobały mi się najbardziej i byłam po wypłacie i pomyślałam, że jak nie teraz to nigdy + urodziny młodszej = 80 funtów w plecy. Świeczki są spoko, palą się ładnie, ale dałabym za nie góra 15 funtów.



Prezencję te świeczki mają dobrą i długo się paliły tylko dlatego, że wywaliłam 40 funty i uaktywniałyśmy je tylko z okazji wizyty gości. Siostra z prezentu oczywiście się ucieszyła, ale zdanie ma podobne: za takie pieniądze można mieć 3 inne świetne świece.

Jedyny plus - zostanie mi szklanka z której będę pić szkocką. Bez lodu.

----------
llorando

6 komentarzy:

  1. Marzyły mi się te świece, ale chyba nie są warte ceny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na każdym blogu przeczytasz o nich, że są bombowe. Ale wg mnie lepiej wydać kase na DW Home - są w tk maxxie. O niebo lepsze.

      Usuń
  2. "Gwiezdny pył? Elfy je namaszczają w czasie przesilenia letniego?" - to Ci się udało.
    A ja lubię świecę z melisą od pat&Rub, aktualnie testuję polską markę hagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zapomniałam o tej polskiej marce - jak wrócę do kraju na stałe to wtedy będę kupować rodzime produkty, na razie celuję w brytyjskie lub to czego nie ma u nas :)

      Usuń
  3. cena zaporowa, ale to pewnie taki chwyt marketingowy-dać niebotyczna cenę i tylko patrzeć jak ciekawy ludź kupuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modna marka musi się cienić.
      Swoją drogą muszę trochę zaprzestać tego świeczkowania, bo już głowa mnie od palenia boli :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...