niedziela, 15 maja 2016

ZAPACHY JUNIPER RIDGE

100 % organiczne perfumy Juniper Ridge, robione z naturalnych składników, cenowo wahające się między 35 $ - 122 $

Dlaczego warto znać? Według przekopanej przeze mnie sieci jest to jedyna ,dzika' firma produkująca perfumy. Zawartość to rośliny, mech, grzyby, podściółka leśna, drzewa Stanów Zjednoczonych, konkretnie z zachodniego wybrzeża, poczujemy tu wycieczkę do parku narodowego, gdzie natura jest nie wymacana przez człowieka albo spacer z plecakiem nad brzegiem rzeki.

Ideologia mnie pociąga, najwyraźniej twórcy obok pędzonego bimberka zajmują się również tworzeniem zapachów ;) - na pewno stanę się perfumowym myśliwym i ustrzelę Yuba River, ponieważ Sabbath to mój perfumowy guru.

Osobiście jestem osobą nieco przewrażliwioną na punkcie czystości i sterylnego miejsca pracy, lubię na ten przykład jeść obiad w posprzątanym pokoju, a już na pewno na czystym stole. Ale czasem brakuje mi zapachu wsi, lasu po deszczu, zbutwiałego drewna wyrzuconego na brzeg, nawozu albo prawdziwego wychodka za domem babci. Niedawno wracałam autobusem i na jednym z przystanków wsiadł facet z psem, który był ewidentnie mokry po spacerze nad morzem. Wcale mi ten zapach nie przeszkadza, choć nie należy do przyjemnych. Dlatego bardzo mnie te perfumy intrygują, na pewno w nich się odnajdę :)


idealne zdjęcie Yuba River zaczerpnięte z 


--------------------
finntroll ett norrskensdad

2 komentarze:

  1. gdzie można je kupić? na ich stronie widzę tylko wysyłkę do US i Kanady :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nisza więc może być problem, też teraz szukam. Zerkaj na ebay i amazon. Może pojawi się w polskich perfumeriach typu Galilu albo Quality. Zerkaj też na stronę Mood Scent Bar.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...