środa, 27 kwietnia 2016

COCINA VERDE

Cocina Verde to nowo powstała pizzeria wegańska w Rzeszowie!


googel



Dostałam właśnie cynk od przyjaciela, że w stolicy podkarpackiego, na Budowlanych 14, otworzyło się nowe miejsce dla wegan, więc nie omieszkam zrobić tu mini reklamę :)

Takiego miejsca (gdzie nie muszę przebierać w menu, tylko z góry założyć, że wszystko jest stworzone dla mnie) nie mam w Edynburgu - nie mogę się doczekać, aż wpadnę na urlop do domu. Rozwaliły mnie nazwy z menu: El Buraq oraz 4 pory roq :D

Ciekawostka grzybowa: pojechałam do Glasgow i razem ze Sławkiem poszliśmy do pizzerii włoskiej. Zawsze lubiłam pizzę, włoska kuchnia jest ok. I uwielbiam grzyby, więc zamówiłam dla siebie wersję z owym dodatkiem. Jako Polka widziałam w tej pizzy borowiki, kurki czy boczniaki.
Dostałam oczywiście pieczarki :) Lubię je, ale ileż można?

--------------------------------
recliner leaving hollywood

5 komentarzy:

  1. Pizza z Cociny jest wyborna! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamowię zatem wszystkie w czasie urlopu!

      Usuń
    2. Hej:-) super info o pizzerii vegan w Rzeszowie, czasem tam jestem to pójdę przetestować! A gdybyś znów była w Glasgow, to KONIECZNIE idź jeść do The13Note. Oj warto <3

      Usuń
    3. UUuu, na pewno zajrzę, dzięki za cynk!
      P.S. Kiedy znowu wrócisz na bloga?:(

      Usuń
    4. Hmm może za kilka miesięcy? Aktualnie ogarnęłam Instagram :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...