piątek, 15 stycznia 2016

Projekt Nim

Dziś zaproponuję Wam dokument o mającym miejsce w latach 70tych, nieudanym eksperymencie na szympansie Nim. Kiedy Nim przyszedł na świat został odebrany matce i oddany na wychowanie nieprzypadkowo wybranej rodzinie - eksperyment miał dowieść na ile zwierzę jest w stanie być ludzkie. Czy nauczy się języka migowego? Czy będzie się dogadywał z szóstką dzieci jakie już są w domu?

No i się nie udało, więc szympansa oddano na eksperymenty  .............


filmweb


Jest to kolejny dokument jaki sobie podaruję - nie widziałam. Nawet nie wiedziałam, że taki istnieje. Na początku swojej drogi z wegetarianizmem oglądałam wszystko jak leci, teraz jestem zbyt niespójna emocjonalnie, roztkliwia mnie byle zdjęcie bezdomnego psa.
A ten dokument po prostu wrzucam na bloga, ponieważ może kogoś takie tematy interesują.

----------------------
oh, willow waly

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...