środa, 9 grudnia 2015

Megilounge

Megilounge od roku jest weganką! LINK
Ależ ten wegański świat pędzi nie nadążam... Tak samo jak w przypadku Nissiax83 dowiaduję się przypadkiem :)

Megi jest jedną z pierwszych blogerek jakie pisały o kosmetykach nie testowanych na zwierzętach.


Megilounge jest od jakiegoś już czasu mamą. Nie podglądam jej blogowego życia już od dobrych paru... lat, ale od czasu do czasu przypomina mi się jakaś twarz z blogosfery albo youtube i miło jest, gdy się odkrywa, że dana osoba dalej pisze/ kręci filmiki.

A okołoświątecznie - miałam robić milion postów o kartkach światecznych i eko choince, ale mam strasznego doła zagranicznego. Nic mi się nie chce... Odliczam godziny do urlopu. Jak dorwę mamine pierożki to mnie żaden weganin od nich nie oderwie (będzie w nich biały ser).

Do sklikania :*

-------------
trans siberian orchestra christmas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...