sobota, 5 września 2015

Wkurzacz do paznokci

Odkąd pamiętam wraz z 1 września, gdy dzieciątka wracają do szkół, wokoło robiło się zimniej - nieoficjalną jesień czas zacząć! :) Uwielbiam tą porę roku - wyciągam gdzieś na wierzch ogromniste skarpety, wycieram z kurzu zapachowe świecie i odkłaczam płaszcz. Nadszedł czas bardziej regularnego blogowania - w czasie lata szkoda czasu na siedzenie na kompie. Wbrew pozorom usmażenie krótkiego posta zajmuje ze dwie godziny. Jak co weeekend pomalowałam sobie paznokcie. Ale nie lakierem Spa Ritual.

Lakier do paznokci Spa Ritual ... Kupiłam biały, ponieważ ów kolor przepięknie podkreśla bladość skóry dłoni i cudnie się prezentuje razem z czerwonymi ustami i czarną krechą na oku. Jest nieprawdopodobnie elegancki, świeży, odmładza kończyny, świetnie wygląda ze złotą biżu. Trzeba umieć nim malować, bo jak pociapiemy skórki to wyglądają jak upaciane korektorem podczas nudnej lekcji :p



Wszystko pięknie - lakier dla wegan i bez chemii, która tylko czeka aż ją zaaplikujemy na jakikolwiek skrawek skóry, żeby wchłonąć się w trzewia i nakarmić raka...

Ale jest koszmarny po nałożeniu. Po 3 warstwach trochę się błyszczy. Powtarzam: lakier TROCHĘ się błyszczy. Jest brudny, jakby biała farba na ścianie po 15 latach potrzebowała odświeżenia.
Trzeba tu jakąś metodę zastosować. Np pokryć go bezbarwnym utrwalaczem. Albo wybrać inną biel firmy Nubar czy Zoya. I to koniecznie.

Nie lubię go, co to wogóle jest? Jedyny plus daję za flaszkę: trzonek jest gumowy, bez problemu się otwiera. Szkoda, bo nie jest to tania farba do paznokci.

Więcej wegańskich lakierów - T U T A J -

------------------

Jackson Man in the mirror

1 komentarz:

  1. Spa Ritual też nie przypadł mi do gustu, miałam wyglądający w buteleczce piękny fiolet a na paznokciach jakaś porażka. Na zoyę też miałam ochotę, ale jak naczytałam się o jej trwałości to mi przeszło.

    Cudne te lakiery z linka, pierwszy wpis - cudo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...