poniedziałek, 1 czerwca 2015

Boo

Czasem myślę o założeniu bloga jakiegoś inszego, ale ... na chęciach się kończy, ponieważ wszystko co robię kręci się dokoła wegetarianizmu lub cruelty free sfery, czyli będą to tematy jak znalazł na ten adres.

Bo jeśli ię do sklepu to myślę o tym, żeby upichcić coś na wegańsko. Wywalam śmieci i się zastanawiam czy to fajne pudełko po czekoladkach może mi się przydać do czegoś. Zabieram się za sprzątanie i rozkminiam jak to zrobić w najmniej chemiczny sposób. Kurczę - nawet drinka właśnie po siostrze dopijam, żeby się nie zmarnował, bo ona wychodzi :D

Przydałby mi się blog o detoksie i jakimś odgraceniu umysłu od tego. Ale po co? Nie czuję sie tym zmęczona ani nie boli mnie od tego kręgosłup. To jest jak hobby, które służy mojemu zdrowiu.

Wczoraj byłam w Dublinie i widziałam Book of Kells (jedno z marzeń mojego życia zostało odfajkowane, piszę żeby się pochwalić, haa). Tysiącletnia książka zainspirowała mnie do smarowania podobnych iluminacji. Jakich farbek do tego użyję? Pójdę do sklepu i kupię? Neeeh - popełnię je lakierami do paznokci, bo mam ich tyle, że głowa mała. Jest w tym wszystkim niemała satysfakcja. Dobrze mi z tym moim bzikiem.



Może w tym wszystkim jest jakaś magia pieniądza - stać mnie na kupowanie droższego eko płynu do kibla, albo mleka sojowego co 3 dni. Kupuję rodzinie i znajomym raczej spektakularne finansowo prezenty. Kupiłam auto ale nim nie jeżdżę (o rany - zjadło mi to bydle wszystkie oszczędności, już nigdy więcej automobilu!)

Ale z drugiej strony nie latam po szmatach w każdy weekend i nie mam 15-Stu milionów torebek. Nie chodzę do fryzjera, nie wydaję na edukacje, laktury pożyczam od lasek z pracy albo (kiedyś) z biblioteki, praktycznie nie bywam w restauracjach (życie socjalne trochę leży i kwiczy), nie lubię zamawianego lub gotowego do kupienia jedzenia więc zmuszona jestem do samodzielnego gotowania. Nie mam dzieci. Kiedyś podróżowałam więcej.

No i tak sobie skrobie pod jedynym slusznym sdresem :)

Loreena McKennitt Bonny swans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...