poniedziałek, 25 maja 2015

Ro's Argan

Zdjęcie podsumowujące ostatnie pół roku w moim wydaniu wygląda tak: 


Wszech-Kosmetyk. Produkt po którym długo długo nic i ewentualnie inne mazidło nawilżające naskórek.

You simply the best!

Jest to najlepsze smarowidło jakie kiedykolwiek miałam. Nie miałam ich wiele, ale ten jest Asem, Bestsellerem i Ukochanym w jednym. Fantasstyczny produkt. Lato za paskiem, opalanko i masowe przesuszenie posłoneczne - kupcie Lush.a!

Jest drogi (około 80 zł), ale za jakość czasem trzeba zapłacić. Jeśli macie nadwyżkę gotówki i chcecie ją dobrze zainwestować w kosmetyk oto on - różana odżywka do ciała. Podkreślam ,odżywka' ponieważ jest to niebywale treściwy kosmetyk. Jest bardzo tłusty, zostawia gruby film - trzeba go wetrzeć w ciało (zwłaszcza w suche partie typu ogolone łydki albo ramiona), zostawić na 10 min i słukać pod prysznicem.

Osobiście Ros'a używałam tylko na dłonie i stopeczki, ponieważ te partie mam mocniej suchawe. Jestem bardzo zadowolona. Kupiłam, ponieważ wielbiam zapach róży, a ten po prostu różą wali. A że poza zapachem świtnie nawilża... cóż kupiłam dla zapachu, a dostałam bombowy smalec do skóry :)

Warto Dziewczęta! Zainteresujcie się tym konkretnym kosmetykiem Lusha. Olejcie inne mydełka czy maseczki. Kupujcie Argan Różany.

iz + somwere over the rainbow

1 komentarz:

  1. W chwili wolnego czasu zajrzyj proszę na kosmetyki ekologiczne LillaMai i daj znać czy Ci odpowiadają. Dziękuję z góry :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...