sobota, 4 kwietnia 2015

Aftermath Population Zero

Cześć i czołem pytacie skąd się wziąłem :)

Dziś będzie o filmach. Jestem kinomaniakiem. Od lat dziecięcych podglądam filmy fabularne, mam kilka swoich ulubionych i ogólnie 2 godziny przed monitorem to dla mnie relaks nad relaksy. Czasem oglądam film za filmem i ogólnie dostaję palpitacji serca, bo oto kolejne dziadostwo niewarte mojego czasu. Strasznie mnie to smuci - że trafiam na gnioty niepotrafiące mnie wzruszyć. I wtedy trafiam na ciekawy film dokumentalny.

Dzisiaj będzie o Aftermath. Jest to dokument o zniknięciu ludzi z planety Ziemia. Hipotetycznie, z cyklu: co by bylo gdyby...



Film rozpoczyna standardowa procedura - ludzie rządzą Ziemią, jesteśmy ponad podziałami, tworzymy pomniki historii i ogólnie napędzamy koniunkturę. Co by się stało, gdyby nagle nas zabrakło? Taki senariusz jest mało prawdopodobny, ale jakże kuszący - jak dalej świat się bez nas potoczy? Jedzie sobie rolnik traktorem po polu i nagle go zabraknie - co to będzie? Czy nieodwracalnie zmieniliśmy świat? Co po nas zostanie?

Co się stanie z ulichami? Opuszczonymi miastami? Oceanami? W tym samym momencie, gdy nas ubywa swiat zaczyna się zmieniać. Minuta po zniknięciu ludzi, rok, tysiąc lat. Obejrzyjcie koniecznie!

Zakończenie jest arcyciekawe i prawdę mówiąc nie spodziewałam się go. Paradoksalnie jedyną pozostałością po naszej obecności byłby Księżyc - to na nim po wsze czasy będą odciski butów astronautów, łazik Pathfinder czy wszechobecna do porzygu flaga amerykańska.

LINK DO FILMU
--------------------



5 komentarzy:

  1. Hej. Przepraszam, ze tu pisze nie na temat, ale trafiłam na Twojego bloga szukając info. czy Golden Rose testuje na zwierzetach. Wiesz coś moze na ten temat? Jak do nich napisałam, to mi dopisali, ze nie i widzę, ze w Chinach tez nie sprzedają, ale chce sie upewnić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wogóle nie odpisywali, gdy swego czasu słałam maile do firm. Nie wiem powiem szczerze. Jeśli nie jestem pewna co do firmy to jej nie kupuję, ale Golden Rose nie należy chyba do koncernu więc szanse na to, że testują są znikome.
      Zapytaj na wizażowym wątku: Bezpieczne czyli nie testowane na zwierzętach.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. kiedyś robili lepsze filmy, dzisiaj jest wszystko byle jakie...
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno znaleźć dobry dokument. Szukam ciekawych rzeczy nan temat Egiptu i we wszystkich filmach powielają informacje. Spoko jest Zeitgeist oraz Tajemnice piramid z 2010
      http://www.filmweb.pl/film/Tajemnice+Piramid-2010-631902

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...