wtorek, 17 lutego 2015

Vegus Bar

Koteczki! Dziś Dzień Kota, ale ja o czym innym:

W Rzeszowie otwiera się nowy lokal wegański - bramy rozstąpią się w najbliższą sobotę.
Nareszcie! \( ^o^ )/ Cieszę się jak dziecko, jakbym co najmniej sama ten Bar otworzyła ;)

Vegus Bar ulokowany jest na Jagiellońskiej 37. Jeśli będziecie przejazdem w moim rodzinnym mieście to traficie bez problemów, gdyż jest to bardzo znana ulica - każdy przechodzień wie jak na nią trafić; jest rzut beretem od stacji kolejowej i PKS.

Podkarpacie to wegańska dziura, cieszę się, że coś rusza i będzie można zjeść świetne jedzenie bez zbędnych ceregieli podczas wybierania potraw z menu. A przy okazji można pozwiedzać Bieszczady ;)

Smacznego!

zdjęcie pochodzi z profilu Vegus Bar na facebuku 

Fortitude opening song

4 komentarze:

  1. Super sprawa :-) Jakos to rusza sie wszystko do przodu, w mojej rodzinnej Bydgoszczy jest jak na razie tylko jedna knajpka z weganska pizza i burgerami. A tak poza tym posucha...
    Za to obok w Toruniu jest sporo takich miejsc i w sobote wlasnie sie wybieram do Karotki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam jak raz w Wawie chciałam zjeść w Krowarzywa i z głodu już na czworakach doczłapałam do tego miejsca, warto było.

      Usuń
  2. Rzeszów. Fuj. Aż mnie trzęsie gdy słyszę o takich prowincjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imię ojca syna ducha, Ty żyjesz! Nareszcie

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...