sobota, 21 lutego 2015

Sojowe świece

Heart & Home - beznadziejna nazwa dla takich fajnych, sojowych świeczek. Nijak nie mogę ich w necie znaleźć, dzięki tym czułym słówkom.



Są sojowe - jest to bezpieczniejsze dla zdrowia niż normalna parafina. I to się czuje. Może działa tu magia terminu ,sojowy' i jakoś automatycznie wyobrażam sobie brak toksycznych oparów, które zatykają mi nozdrza? Nie wiem. Nie lubię pisać, żebyście kupowały coś zdrowego, bo za parę lat okaże się, że owy składnik to najgorszy syf pod słońcem, który powoduje raka, świąd i łysienie.

Kosztowały mnie 12.99 funta/ sztukę, tak się złożyło, że mam patriotyczne kolory :)
Waiting for Santa jest czerwona, zalatuje mi piernikiem, Biała - Christmas Surprise jest słodziuchną wanilią. Przyznam, że wosk jest przyjemny w dotyku - gumiasty, dobrze zbity. Kupiłam je podczas poświątecznej wyprz i wspominam o nich pomimo zbliżającej się wiosny - wiem.

Opakowane to solidne, ciężkie szkło, ale zawiedziona jestem korkiem - zatyczka jest jak zakrętnka, którą trzeba ,nadziać' na słój i jest przy tym kupa uciechy - trzeba się tu namocować. Ale jest szczelna.

Knot się kiepsko wypala - na czubku robi sie kołtun i gdy gasimy świeczkę ostrym podmuchem oddechu to gałganek się rozwarstwia i robi bałagan w mokrym wosku. Trzeba czubeczek po każdym wypalaniu odciąć bardzo ostrymi nożyczkami lub cążkami.

Minus? Nie pachną. . .  Nie czuję ich jakoś szczególnie. W porównaniu do Yankee Candles te są słabsze. Ale na pewno lepsze niż niejedna parafinowa za 5 zł z teskacza.

-------------------

5 komentarzy:

  1. Świeczki wielbię ogromnie! Wielkie, kolorowe, małe, białe... byle zapalone. :) mogą i pachnieć i nie, bo czasem i woski palę, ale nie ukrywam, że lubię te zapaszkowe bardziej.

    ps. gdzie jest jakiś Twój @?

    OdpowiedzUsuń
  2. szukałam info dlaczego moje świece nie pachną... kupiłam 1 duży słój i dwa mniejsze, kasa w błoto :/ mogłam zainwestować w YC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam mały słoik tej firmy - pachnie cynamonem. moze to jakaś wadliwa produkcja się nam trafia?

      Usuń
    2. nie wiem, możliwe. Kupiłam świece w promocji -50% na całą markę i za dwie małe oraz dużą zapłaciłam około 50 zł, teraz wyciągnęłam trochę świeczki i włożyłam do kominka, pachnie intensywnie! więc nie wiem o co chodzi ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...