środa, 14 stycznia 2015

Obierasz owoce? Robisz to źle!

Internety - when the fun part beginsss:

Wyślij nową wiadomość


Jak poprawnie kroić owocki? Oto zagadka:

Czy ktoś z Was próbował oskubać tak pomarańcze? --> TUTAJ

Jak obrać kiwi i mango o szklankę - ZERK

Szef kuchni obiera dla Was arbuza. Potrzebny będzie duży i ostry nóż - PACZ

Ekipa Eat your kimchi pokaże Wam inny sposób na obranie arbuziaka - TU

Z której strony otwieracie banana? Koleżanka w pracy się ze mnie śmiała, ale ja właśnie tak całe życie obierałam :) jak organutan 

Uroczy sposób na rozwinięcie owocu mandarynki KLIKASZ

Pamarańcza - TEN sposób pokazał mi wiele lat temu tato. Tylko, że obraną skórkę zostawiał połączoną u nasady i tworzyła śliczny kwiat :)

How to peel pineapple - poziom MISZCZ O_O

Czy Wasi rodzice też obierali jabłko zostawiając skórkę w jednej całości, jak sepentynkę? Mnie się to nigdy nie udawało :)


----
Symphony X - The bird-serpent war

3 komentarze:

  1. też zawsze tak obierałam banana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiwi najlepsze XD muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja banana obieram inaczej, no ważne że mi się udaje. A jabłko mama też mi tak obierała, teraz jem z skórką bo dla mnie jest najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...