niedziela, 18 stycznia 2015

Kolejny wegański kanał - Nissiax83

z jej bloga


Nissiax83 podglądam prawie od początku, gdy kilka lat temu miałam obsesję na punkcie filmików urodowych na youtube.
Cieszy mnie, że nie zaniechała prowadzenia kanału nagle i znienacka, jak to zrobiło kilka moich ulu jutuberek, i że jej filmiki są coraz lepszej jakości. Po prawie roku nie oglądania jej nagle odkryłam, że jest weganką. No kto by pomyślał :) Czemu nikt mi nie powiedział? XD

Ona jest prześliczna --> TU historia jej weganizmu. Jeśli chodzi o sposób wysławiania się to obecnie jest moją ukochaną twarzą youtube. Świetna laska.

No a teraz idzie jak burza z tym weganizmem, bieganiem, jogą. Cieszy mnie to, bo teraz będę oglądać każdy filmik z nieco większym zaangażowaniem. Bo kosmetyki to już nudne są dla mnie. Ileż można opowiadać o przewadze jednego kremu do rąk nad drugim? Dla mnie wszystkie są cudowne.

-----

Ale ale: Nissiax spomniała w którymś filmiku o swojej diecie o smalcu z białej fasoli, którą znalazła na stronie Jadłonomii. O majn Got! To jest prze-pysz-niste <3 Zrobiłam to z innymi przyprawami i zamiast śliwek używałam daktyl (bida z nędzą Moje Drogie Panie na Wyspach - tu nie ma ani jednej śliwuni....), zmiksowałam blenderem do zup i wpakowałam do słoika po oleju koko. Jestem oszołomiona smakiem i prostotą tego przepisu. Białej fasoli nie lubię za bardzo, a tutaj jej prawie nie czuć. Jest nieziemska do kanapek zamiast masła.

-----

1 komentarz:

  1. U nas smalczyk wegański to na porządku dziennym :) Najbardziej lubię jednak ten z jabłkiem.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...