czwartek, 29 stycznia 2015

hand salve

Na wstępie od razu i uprzedzam: Burt's Bees jest cruelty-free, ale należy do koncernu clorox. Pisze o nim, bo to cudny produkt na zimę i na suchą skórę. Używam go do stóp i dłoni. I końcówki włosów. I tatuaż. I kolana. Zastanawiam się nad wypastowniem nią butów . . .
Nie jest wegański, kupiłam go 3 lata temu, gdy do weganizmu było mi daleko, i ciągle wykańczam. Mega mega wydajny! I wielofunkcyjny - taki wosk do naskórka, właśnie jak pasta do butów albo do samochodu - trzeba wetrzeć, poczekać minutkę aż nieco ,wejdzie' i jeszcze raz poprawić smarowanko dla połysku.



Jest świetny i dlatego o nim wspominam. Jeśli chodzi o kilka kwestii dotyczących higieny lub różnego rodzaju przypadłościach skórnych to raczej muszę się poddać i nie kupowac naturalnych produktów. Już piszę łaj:

Pracuję w gabinecie stomatologicznym. Do moich zadań niezwykle specjalnych należy sterylizacja narzędzi w autoklawie - ta maszyna buzuje parą. Pracuję w pośpiechu, w klimatyowanym gabinecie (jest zima, w gabinecie jest ciepło). Co pół godziny mamy nowego pacjenta i często pochylam się nad cierpiętnikiem (kto lubi dentystę? ręka w górę) podnoszę rękę, żeby nastawić lampę, podaję coś stomatologowi. Wolę wtedy nie capić spod pachy, żeby pacjent mi śniadania nie zwrócił.... Naturalne dezodoranty to jednak porażka w tej materii. No i w pracy, która podchodzi pod medycynę często trzeba myć dłonie - to obowiązkowy obowiązek. Ręce myję często i skóre na moich drobnych dłoniach mam - dzięki pracy - nieco zaoraną. Jestem fetyszystką dłoni i lubię swoje mieć zadbane.

W zimie przeszusza mnie - mam już nie pierwszej świeżości skórę. Zauważam, że cera zachowuje mi się inaczej niż dwa lata temu. Mam suchą skóre na nosie, popękane paznokcie i dziwne włosy. Warstwa wierzchnia na dłoniach też jak u gada. Jak posmaruję paznokcie Burt's Bees to zauważam coś co nieczęsto się zdarza: paznokcie się sklejają i sa twarde następnego dnia :) To jest głupie, ale prawdziwe.

Jednym słowem chciałam Wam napisać, że Hand Salve to kosmetyk wart pieniędzy. Jestem z niego absolutnie zadowolon i polecam. Jeśli pięty Wam pękają, macie jakies płaty suchej cery albo macie dość pseudo kosmetyków co niby nawilżają, ale tego nie robią to może zainwestujcie w ten niewegański kosmetyk. Nawet jeśli jesteście 150 proc vegan, a potrzebujecie pomocy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...