sobota, 9 sierpnia 2014

Natalia

Po ktorymś z kolei tygodniowym maratonie w pracy zrobiłam to co zwykle robię od 20 lat - zasiadłam przed tv, żeby o 20 obejrzeć film. Jest to rytuał, który sobie dawkuję pomimo, że film przerywany jest reklamami, a nawet wiadomościami. Tak - kuliminacja historii sie zbliżała, a tu nagle News. Lovely.
Oglądałam Star Wars - revenge of the Sith. Kocham ten film, ponieważ jest tym konkretnym epizodem w Sadze, który zapoczątkował moją wierność Lucasowi. Natalia gra Padme, a tego jej filmowego Vadera brałabym :3



Jestem podglądaczem tej dziewczyny od dziecka. Po raz pierwszy widziałam ją w Leonie zawodowcu.

Potem długo długo nic.

I okazało się, że Portman nadal pracuje! Przemknęła mi w kinach (niech będzie, że na małym ekranie, bo do kina prawie nie chodzę) w V jak Vendeta, Thor, gdzieś po drodze Closer, jako Anna Boleyn i tak dalej. Udzieliła się też głosowo w Ziemianach i wtedy na dłużej zatrzymałam na niej swoją uwagę. Natalie od wieków była wege, natomiast  jest weganką od 2009. Pudelek donosił, że zrezygnowała z tej diety na rzecz jajek przez 9 m.cy ciąży, ponieważ to jej dyktował organizm. Jestem to w stanie zrozumieć, bo mój organizm też mi cos podpowiada, odkąd jestem na weganiźmie. Tylko nie wiem co.

Jest autorką kolekcji wegańskich butów dla Té Casan, jej ślub był wegański, a jej chłopak oświadczył się dając jej eco-friendly pierścionek :)

Ta waćpanna jest nienachalna. Jakiegoś oskara dostanie; na jakiś weganizm przejdzie. Nimb boskości  w moich oczach, niech jej się spełni przesilenie letnie.
Ona będzie po śmierci kimś w rodzaju księżnej Monako albo tej pani co ma oczy jak Bambi.



Natalia ma rzeszowskie korzenie :) A ja z Rzeszowem jestem bardzo związana. Jeśli nas tu w końcu odwiedzi to ufam, że uda mi się uścisnąć dłoń tej niewiasty ^^ Ona jest po prostu olśniewająco Piękna. 

1 komentarz:

  1. Jedna z niewielu aktorek w Hollywood budzących moją sympatię. ;) Dawno temu myliła mi się z Keirą Knightley, którą też lubię za osobowość, choć aktorsko Keira jej do pięt nie dorasta.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...