sobota, 23 sierpnia 2014

Models Own

Porozmawiajmy o paznokciach.

Chyba założę drugiego bloga o lakierach, bo mam hopla na ich punkcie. Jechałam niedawno pociągniem i z nudów gapiłam się na ludzi. Zauważyłam młodą kobietę siedzącą po mojej prawej. Między nami siedziały dwie osoby: facet i jakaś starsza pani. Młoda kobieta miała śliczne dłonie. Naprawdę fotoszopowe, było na co patrzeć. Nawet ułożyła je na torebce w piękny sposób.

No tak mam po prostu. Lubię ładne kończyny. Lubię oglądać filmiki o paznokciach i blogi o tej tematyce. Mam na kompie małą kolekcję zdjęć dłoni kobiecych. Oglądając filmy podpatruję dłonie (w serialu Miasteczko Twin Peaks aktorki miały chyba do dyspozycji cały sztab manikiurzystek - Lynch też lubi piękne paznokietki ;)) No taki mój fetysz. Malowanie paznokci to dla mnie mikro przyjemność, którą sobie aplikuję w piątkowy wieczór (w pracy nie mogę mieć pomalowanych, niestety; na szczęście weekendy mam wolne). Lubię dbać o moje dłonie i stopy, jestem pod tym względem małym zboczeńcem. Dłonie i szyja najszybciej zdradzi nasz wiek, wiedziałyście o tym?

Dziś jedno z moich dzieci. I Tutek w tle, kochany Mein Purrer :3


Mam dwa lakiery Models Own. Miętusek ze zdjęcia (mam w dalszym ciągu niebywały pociąg do tego koloru) pochodzi z kolekcji pachnącej, polegającej na tym, że kilka pastelowych kolorów pachnie jakimś owocem. Mięta pachniała zielonym jabłuszkiem, a raczej czymś co w domyśle nim było. Lubię zapach lakieru do paznokci i farb w ogólności więc takie urozmaicenie dla maniaka lakierowego jest jak najbardziej ok. Gdyby nie to, że moja kolekcja lakierasta jest spora i akurat inne pastele z serii Scratch N' Sniff miałam, tylko we flaszkach innych firm, to szarpnęłabym się na więcej Models Own.

Bo fajna jakość. I pędzel. I nie barwi płytki. Akurat jestem Mistrzynią Świata  w malowaniu swoich paznokci. Nie ważne czy pędzelek jest kanciasty, szeroki czy jeszcze jakiś. Ten tutaj jest cieniutki jak  w China Glaze, więc jak ktoś takich nie lubi to ...niech nie kupuje :) odpryskuje po 3-4 dniach. Dla mnie bomba.


Inspiracja lakierowa z pinteresta:


1 komentarz:

  1. Też mam słabość do lakierów do paznokci. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...