niedziela, 13 lipca 2014

Przechodzę na weganizm!

I kropka.

To jest śmieszne, żebym od kilku lat truła o tym, że mam ochotę, chciałabym, ale możejeszczenieteraz, z nowym rokiem na pewno. Ograniczam ser i jajca od kilku miesięcy, czas to wszystko chwycić za mordę i słowa wprowadzić w czyn. Ale będzie ubaw :) między innymi dlatego, że kupiłam dziś suplement witaminy B12, czyli 30 wegetariańskich tabletek, ha-ha... Buteleczka stoi teraz przede mną, nie doczytałam napisu w sklepie Real Foods. A co do tej witaminy to polecam Wam wykład prof. Romana Pawlaka (dzieki Sebastian) w którym obala 4 mity dot.wspomnianej bohaterki. Obalanie zaczyna się w ok 30 min filmiku. Pokażcie ten wykład rodzicom, ponieważ to właśnie u osób powyżej 50 roku życia niedobór B12 daje w kość najbardziej. Nie tylko osobom na diecie bezmięsnej jak zapewne każdemu się wydaje.


                         *                   *

Dzisiaj jest finał Miszczostw Świata. Marzył mi się mecz Niemcy vs Holandia, no niestety będzie niemiecko-argentyński pojedynek. Dobra data do zapamiętania dla rozpoczęcia weganizmu :3



Piwo dziś się też poleje, ale zanim to nastąpi to kupiłam sobie aperitif w postaci różanej lemoniady. Wegańska jest! Zbyt słodka jak na mój gust, zapycha i jest bardzo nabąbelkowana. Superaśna na piknik. Zawiera imbir, cytrynę oraz czysty ekstrakt różany z Bułgarii. Kosztuje 1.39 funta, jeśli pojawi się ten drink w Polsce to cena wywinduje do 12 zł jak mniemam :/


Obstawiam wynik: 3-0 dla N

11 komentarzy:

  1. Powodzenia z weganizmem! :) Ja jestem weganką od 2 lat i uważam, że to była najlepsza decyzja jaką podjęłam w życiu, o. :) A B12 zawsze kupuję firmy Solgar, 100 tabletek się tak szybko się nie kończą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości w postanowieniu!
    Ja dziś kibicuję Niemcom, myślę jednak, że nie pójdzie im tak łatwo jak z Brazylią i Argentyna strzeli przynajmniej jednego gola;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale że jak, tak życie bez jaj? Ja bym nie potrafiła, trzymam za Ciebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszłam na weganizm i zjadłam dziś jajko. Jestem okropna... Od jutra!

      Usuń
  4. Juhu, witaj po tej stronie i powodzenia!
    Fentiman's jest w niektórych wege-knajpach, w sklepach niestety nie widziałam. 11 PLN :-) nie próbowałam jeszcze wszystkich smaków, jak dotąd Curiosity Cola wygrywa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hohoho, prawie zagadłam cenę. Nie kupiłabym za 11 zł, nie warto. Lepiej dolać wody różanej i imbira wetrzeć do gazowanej mineralnej - wyjdzie to samo :3

      Usuń
  5. no w końcu! z weganizmem nie ma co się opierniczać ! ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech mnie jeszcze ktokolwiek zainspiruje do gotowania po wegańsku to podzielę się pensją!

      Usuń
  6. Babiczka moja zamiast tabletek wyprosiła zastrzyki 1 raz w miesiącu. :>
    Polecam dla masochistów jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem. Wstrzykiwanie czegolowiek i pobieranie krwi zaraz za myszami sąmoją fobią( -_-)'

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...