poniedziałek, 30 czerwca 2014

Pudrowanie puderkiem dla dzieci

Poszłam raz do drogerii Superdrug, ponieważ zabrakło mi nożyków do golenia nóg i pach. Przy kasie zostałam poproszona o ...dowód osobisty XD Pytam:
- Po kiego?
- Poniewaz takie mamy wytyczne od menadżera, jeśli ktoś kupuje ostre przedmioty.
Jeśli byłabym nieletnia to nie ogoliłabym się ;)

Co byłoby mi nawet na rękę, bo tanie jednorazówki (które zawsze wystarczają mi na około 10 użyć) podrażniły mi paszki. Odstawiłam na chwilę dezodorant w spreju firmy Balea i zaczęłam używać pudru dla dzieci zamiennie z deo w kulce Jason Natural. Myślę również nad użyciem soku z cytryny - kilka kropelek na opuszki palców, które trzeba wmasować w skórę pach.

Genialny i wielofunkcyjny jest puder dla dzieci i warto go mieć nawet jeśli nie jesteśmy matkami. Oto kilka pomysłów na jego zużycie:
- całodzienna gonitwa w balerinach powoduje okropny zapach kończyn dolnych, dlatego wieczorem po dokładnym umyciu stópek opruszam pudrem palce i zakładam skarpetki, bamboszki czy inne papucie, żeby proszek nie odbił się na dywanie. Pudrem można osypać jasną pościel w nogach łóżka - stópki będą się same w kosmetyku przez całą noc obtaczać,
- jeśli macie duży biust lub obtarcia po biustonoszu pod piersiami - osypcie z rana miejsca, które wieczorami, po ściągnięciu ciuchów, bywają zaczerwienione,
- można nim opruszyć sierść zwierzaka, żeby ładnie pachniał, ale nie wiem czy to dobry pomyśł zwłaszcza jeśli lubicie się przytulać, a jesteś osobą ubierającą się na czarno,
- wyczytałam w necie, że puder zmniejszy ból podczas woskowania nóg. Należy je wpierw osypać i potem nałożyć plaster z woskiem. Nie wiem, nie używam, nie próbowałam i sposobu nie wypróbuję, ponieważ boję się żylaków i unikam depilacji wyrywająco-ciągnącej jak ognia,
- dokucza Wam wysyp syfków na zgrabnych tyłeczkach? Też warto wieczorem opruszyć. Pomaga!
- puderkiem zasyp stare książki, jeśli masz wilgoć w domu, 
- to już oklepane, ale zawsze warto przypomnieć - blondynki mogą go używać jako suchy szampon. Trzeba odrobinkę wysypać na czubek głowy i opuszkami palców wetrzeć w skórę. Nie lubię tej metody.

 Zdj z sieci

Pudry inne niż johnson's baby:

Babydream  z Rossmanna
Dabur lawendowy
Lush posiada zapachowe wersje, na pewno nie dla dziecka
Himalaya Herbals

1 komentarz:

  1. nie stosowałam jeszcze takiego pudru, ale widzę, że może być przydatny.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...