niedziela, 8 czerwca 2014

Piwo ma być wypite

Pogoda w Szkotlandii przepiękna - słoneczna, otacza mnie zieloność aż miło. Tak będzie może przez 4 dni w roku ;) Ludzie dosłownie wychodzą tu na plażę w strojach kąpielowych, a jest chyba 16 stopni. To i tak dużo jak na Edynburg :) nawiedzam teraz tutejsze sklepy więc przez kilka najbliższych m.cy wszelkiej maści produkty nie będą produkcji polskiej. Obwjusli.

Nie powiem - smaczne, ale niezbyt mocne jest wegańskie piwo organiczne Sami'l Smith's from the UK, które sobie popijam sporadycznie do filmu, akurat w tej sekundzie jest to końcówka Pogromców duchów. Uwielbiam pić piwo podczas oglądania ekranu. Odkryłam niedawno serial Penny Dreadful to mam podwójną przyjemność - trzeba przecież jakiś trunek do seansu kupić.

Zdjęcia robione taboretem tj tabletem nie oddadzą smaku, więc Wam go nieco przybliże: jest to słodkie, babskie piwo. Alko jest 5,1 volta, ale nie uderza do głowy - właśnie obalam truskawkowe i śruby nie ma. Nie przepadam za nim, bo jest słabe i okraszone smakiem starego owoca (żeby nie powiedzieć sfermentowanego). Co kto lubi. W moim rankingu plasuje się w połowie listy - piło się gorsze, chmielowe świństwa. Polecam i nie odradzam :)


Bardziej posmakował mi aprikot :)



A filmy oglądałam z tym przystojniakiem, ktorym opiekowałam się przez dwa tygodnie pod nieobecnść właścicieli. 

7 komentarzy:

  1. Piwo!
    Mam "Śliwkę w piwie", chyba wypije, zainspirowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach wypiłabym sobie piwko. Ostatnio są takie fajne upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A znacie krótki skecz w pociągu Liwko liwko idz po piwko? To wpiszcie sobie w yt :) dwie minutki trwa

    OdpowiedzUsuń
  4. brunet na końcu sexi hehe :))
    u mnie już ostatnie dni urodzinowego Konkursu, byłoby mi miło gdybyś zajrzała :)) mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html Serdecznie zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, znalazłam Twojego bloga na forum o Edynburgu;) Możesz podać mi swojego maila? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...