sobota, 17 maja 2014

Orange Caramel

Orange Caramel to koreańskie, dziewczęce, śpiewające trio. Produkt którejś z tamtejszych wytwórni.



Wyjaśnijmy sobie coś: bardzo lubię muzykę z tamtego rejonu, pomimo tego, ze w dalszym ciągu bóstwię muzykę bardzo ciężką. Przepadam za strojami, makijażami i ogólnie za wesołym brzmieniem koreanskiego popku. Bo to milutkie jest. Nabieram energii i poprawia mi się humor, gdy oglądam np teledysk Im Chang Junga Open the door XD (pamietacie reklamę z Pandą? Jest to bezposrednie nawiazanie)

Podejrzewam, że to co mnie najbardziej kręci to nierozumienie tekstów - są puste, o niczym i po prostu nie musze ich rozkminiać. Będąc podlotkiem kochałam amerykański pop, ponieważ muza wpadała w ucho i szybko z niego wypadała.
To samo mam z koreańkim k-pop i k-rock.

Teledysk do piosenki Caramell jest cudowny! Popatrzcie sami Nasze 3 bohaterki robią za syrenki (rybki), które trafiają do sklepu, opakowane w folię i w efekcie przerabiane są na sushi :) kałamarnica  (aktorka ją grająca jest znanym w korei komikiem, coś jak French & Sounders) sprzedawana jest po normalnej cenie, podczas, gdy nasze dziewczeta ozdobione zostają etykietką: kup 3 w cenie 1.

Doszukiwałam się jakiegoś głębszego przesłania, ale raczej na pewno przetrzebianie przez Azjatów oceanów z ryb i związane z tym zmniejszanie się populacji gatunków nie kierowało producentami zajmującymi się reklamowaniem zespołu Orange Caramel. Chodzi raczej o produkt jakiemu poddawani są młodzi ludzie pragnący zdobyć uznanie i pieniadze. Takie chwilowe 5 minut dla sławy i bogactwa. Jeśli się przyjrzycie to na naklejkach są ich (piosenkarek) daty urodzin, wzrost, waga oraz nazwa wytwórni. Jest to jeden z ciekawszych teledysków jakie widziałam dlatego podaję dalej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...