poniedziałek, 24 lutego 2014

Sylveco z rokitnikiem



Jako zagorzała miłośniczka szminek mam ich sporo. Jednak nie potrafię ich szybko wykańczać, w związku z czym nie nadążam z ich, tak nazwanym, denkowaniem. Konsekwencją jest to, że nie mam serca wyrzucać przeterminowanych szminek i maluję się nimi do ostatniego maźnięcia. Nie wypala mi ust, jednakże wysusza je ostro -_- (zwłaszcza Nyx - mam swoje już dwa lata. Jak dla mnie są to Najlepsze szminki na świecie. Do kupienia w kilku perfumeriach Douglas).

Wary suche. Co tu kupić? Chciałam Nuxe, ale drogie to, poza tym paluchem trzeba w słoiczku grzebać (a wg mnie to rozwiązanie beznadziejne nie tylko dla ust, które sporadycznie dopada opryszczka, ale i dla kobiet z długimi paznokciami). Wybór padł więc na polską firmę z podkarpacia - Sylveco. Fantastycznie nawilża i wygładza. Jeśli ją kupicie to prawdopodobnie odrzuci Was cynamonowy zapach - lekka porażka. A może to rokitnik tak wali? Kwestia przyzwyczajenia się. Ale uprzedzam :) Opakowanie jest ciut tanie i nasuwana, biała część pomadki zaczyna pękać.

Nie jest to niestety weganiski naprawiacz ust - zawiera lanolinę na trzecim miejscu. Poza tym same olejki. Do kupienia w nie każdym sklepie, za przysłowiowe grosze.



9 komentarzy:

  1. Rokitnik ma inny zapach niż cynamon, więc pewnie olejek cynamonowy za tym stoi. Olej rokitnikowy lubię, zapach cynamonu też, jeśli nie jest zbyt mocny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam wszystkie szminki i balsamy do ust. :) Problem jest tylko taki, że większość ich mi wysusza usta. Szkoda, że ta pomadka nie jest wegańska, bo bym spróbowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ostatnio parcie na weganizm. Może tej wiosny ...
      Postaram się też bardziej kosmetyki wegańskie wyszukiwać na półkach w sklepie :)

      Usuń
  3. Mam ją ale nie lubię, nie mogę znieść zapachu i oddałam ją chłopakowi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na początku zapach mnie drażnił,ale już się przyzwyczaiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o niej różne opinie :-) Ja jestem wierna pomadkom Alverde :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie ma Alverde to sie lubi co się ma :)

      Usuń
  6. mam to samo ze szminkami... ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda mi wywalać, bo przyzwyczajam się do kolorów i jak potem znaleźć taką samą, ale innej firmy? (prwie nigdy nie kupuję drugi raz tego samego kosmetyku)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...