środa, 12 lutego 2014

MayaTheBee

Jestem youtuberką pełną gębą. Lubię oglądać filmiki urodowe, trzymam się kurczowo kilku kanałów i bardzo mnie smuci, gdy dziewczyny nagle przestają filmować i udzielać się zarówno na yt jak i na blogach ... Szkoda, że znikają na wiele miesięcy bez słowa wyjaśnienia.

Szperając po kanałach znalazłam MULTUM niemiecko- i anglojęzycznych filmików wegetariańsko-wegańsko-cruelty free i dzięki temu wylądowałam u polskiej weganki z UK:


Klikajcie, linkujcie i komentujcie. Najpiękniejsze w umieszczaniu postów i filmików w sieci jest to, że można zostawić kilka słów u ludzi, którzy mają podobne upodobania oraz dowiedzieć się sporo ciekawych rzeczy. 

Maja jest od kilku m-cy weganką, sporo gotuje i ze sposobu w jaki opowiada o jedzeniu wnioskuję, że lubi to robić. W istocie na jej kanale jest sporo filmików na temat gotowania - jeszcze ich nie obejrzałam. Wojaże rozpoczęła od pracy w Nowym Yorku i jest to jej ulubione miasto, obecnie żyje na Wyspach. Bardzo lubię jej sposób wysławiania się - bez zbędnego podniecania się i przerywników w postaci: ooo, popatrzcie - kotek chce być sfilmowany! Dziewczyna z klasą. Niech nam filmuje długie lata! :)


6 komentarzy:

  1. Wow, czekałam na coś takiego! Już subskrybuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Weszłam, popatrzyłam, zasubskrybowałam :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądajcie i subskrybujcie, bo fajna laska, a po komentarzach u niej widzę, że zainteresowanie dietą wege jest spore ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, że coraz więcej osób się o niej dowiaduje ;) Maja dopiero co zaczyna z raw weganizmem, a ma tak fantastyczny przekaz, że coraz więcej osób się interesuje wolną od okrucieństwa stroną jedzenia. Też polecam zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o o o! dzięki, sama oglądam kilka osób o tej tematyce bądź pokrewnej, ale tego kanału nie znałam, z miłą chęcia obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...