środa, 18 grudnia 2013

L'Angelica

Po pierwsze: ich pasta do zębów. Lekka, przyjemna i bez większych emocji ją wyciskałam na szczoteczkę (trzeba w bambusową zainwestować, bo już czas). Jeśli odnajdziecie ją na półce sklepowej to polecam kupić, ale czy jest warta zachodu i szperania po necie? Nie sądzę. Na pewno zdrowsza od tych, które wylewają się z półek drogerii, czyli blenda... i kolgejt.


Po drugie: ich płyn do kąpieli Botanics z lawendą i wanilią. Niezły jest. Wlewam go do dozownika na mydło w płynie. Nie wysusza dłoni co aktualnie, zimową porą, jest problemem zapewne nie tylko moim. Pojemność 500 ml. Nie podoba mi się zapach lawendy, który dominuje.


L'Angelica na pewno nie testuje na zwierzętach oraz nie jest zaangażowana w wiwisekcję.
Inne firmy należące do bezpiecznego Coswell'a to: Biorepair, Bionsen, Patrichs, Reanto Balestra, Rockford, BlanX, Kids, Prep. Szukajcie w sklepach, a kupienie zostanie Wam dane.

Więcej TUTAJ :)

***

Moi szpiedzy donoszą, że perfumerie Marionnaud zamykają swoje oddziały w Polsce. Szykujcie się na wyprzedaże. Polecam Wam zwłaszcza firmę John Masters Organics

Amen

5 komentarzy:

  1. http://www.hotmoney.pl/Wielka-wyprzedaz-Znane-sklepy-wycofuja-sie-z-Polski-a32815 Bloger jest gupi, bo nie pozwala mi edytować normalnie posta, więc tu podaję link do informacji o perfumerii M.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię tę pastę do zębow. Obecnie moja ulubiona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie bardzo ta pastą i newsami o tym zamykaniu Marionaudów!

    OdpowiedzUsuń
  4. o,a gdzie widziałaś inne od pasty produkty L'angelici?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...