wtorek, 1 października 2013

Naf Naf

Kupiłam tacie wodę toaletową Planter's i sama jej używam :)


Zapach trawiasty, nietrwały, lekki jak mgiełka, rześki i pobudzający do działania. Wiosenno - letni, kojarzy mi się ze zrywaniem stokrotek nad strumykiem albo z wytarzaniem się w porannej rosie. Podoba mi się w nim brak zmiany - po prostu się ulatnia, nie następują w nim kolejne nuty, które niszczą pierwsze wrażenie o perfumach. Najgłówniejszy składnik to aloes, ale powiem Wam prawdę - nigdy nie wąchałam tej rośliny, więc nie zweryfikuję Planters'a.

Bardzo lubię opakowanie tego włoskiego pachnidełka - proste, jasne i na temat, bez ozdobników, dla faceta. Szklane z solidną zatyczką. Nieskomplikowane jak budowa młotka. 50 ml za niecałe 100 zł. Warto. Przyjemny czasoumilacz ^^ Żałuję, że nie było w sklepie większego wyboru do niuchania, ponieważ uwielbiam perfumy. Kilka flakonów w uroczych opakowaniach posiadał Dr.Taffi, ale kompletnie nie przypadły mi do gustu, a wracałam do nich kilkakrotnie. Może za kilka lat będzie mi dane znowu ich skosztować i zmienię zdanie?
----

Filmik o strażakach ratujących zaczadzonego kociaka; ukazuję go, ponieważ może ktoś z Was bywa na youtube równie często jak ja i dopiero osoby trzecie (siostra) Wam uświadamiają jakie ciekawe rzeczy się filmują i umieszczają w sieci.

LOVE

5 komentarzy:

  1. Fajne opakowanie - minimalistyczne. :-)
    Zapachu nie znam, więc o nim się nie wypowiem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba mało kto zna, bo nawet w internetowych sklepach wej wody nie widuję... Ale opowiadam o takich kosmetykach, gdyż świat jest mały, ludzie podróżują, a Włochy to na pewno częsty cel wędrówek ludów, więc może ktoś, gdzieś, kiedyś w PLANTERS.a zainwestuje,
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. O LOL! Dobrze, że trzymasz rękę na pulsie!

      Usuń
  3. hej;) fajnie tutaj :) może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr:*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...