czwartek, 31 października 2013

WEGAŃSKIE LAKIERY DO PAZNOKCI



WEGAŃSKIE LAKIERY:


Ostatnia edycja 12 sierpnia 2017


100% Pure

Acquarella
Barry M
Benecos

Color Club

e.l.f. cosmetics
Ella + Mila
Elysian Nail Lacquer
Essence

Gosh

Honeybee Gardens


Joshik Polish


Karma Organic Spa
Kiko
KL Polish

Lime Crime


Madam Glam (żel)
Misa

NCLA
Nubar

Obsessive Compulsive Cosmetics (OCC)
Organic Glam
P2
Palate Polish
Piggy Paint
Priti NYC/ Priti Princess

Rival de loop

Scotch Naturals/ Hopscotch Kids
Zao
Zoya





NIE-WEGAŃSKIE, ALE CRUELTY-FREE SĄ:


A England
Australis

Butter London


Catrice
China Glaze
Ciate

Deborah Lippmann

Eveline

Flower

Illamasqua

Inglot
IsaDora

Kobo

Manic Panic
Milani
Models Own
MUA

No Miss
Nyx (cruelty-free, lecz kupiony przez loreal)

Stila


The Balm


Wet n Wild




WEGAŃSKIE ZMYWACZE DO PAZNOKCI:


Benecos
Butter London
Ella + Mila
Honeybee Gardens
Logona
Misa
Piggy Paint
Provida Organics
Spa Ritual
Suncoat
Zoya




Zdjęcie oraz zdobienie wykonała... jedna z bliźniaczek, tylko nie wiem która ;) Ola to Twoje rękodzieło?

10 komentarzy:

  1. Cudne! :-)

    Choć mnie się bardziej niż z kawaii skojarzyły ze starymi kreskówkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una! Edytowałam tytuł :D
      Szybka jesteś :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Urocze, czyż nie? Ja bym pastelową wersję tego wzorka zrobiła :3

      Usuń
  3. Sorbecie, a co z China Glaze?
    p2 wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest!
      Podejrzewam, że lista jeszcze się zmieni.

      Usuń
  4. Nie moje dzieło, aczkolwiek przyłożyłam do niego ręke ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaaardzo przydatna lista :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie kilka tytułów jednocześnie. A wklejone cytaty pochodzą z dawno już przeczytanych "Anna Frank Dziennik, Życie, Dziedzictwo' oraz najnowszej książki Jamesa Freya 'Ostatni testament' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, dziękuję, za artykuł i listę był bardzo pomocny jednak zaczęłam sama kopać używając bazy PeTA ( http://features.peta.org/cruelty-free-company-search/index.aspx ) i okazuje się, że Zoya, która mnie najbardziej interesowałam, nie jest firmą nie testującą na zwierzętach ponieważ nie ma certyfikacji. Dlaczego? Ponieważ coś widocznie jest nie halo, skoro firma o takim kapitale nie jest w stanie poddać się sprawdzeniu, a jedynie wysyłają żarliwe maile jeśli się zapyta o testowanie. Smutne jest też to, że ŻADNA polska firma nie ma certyfikacji, a deklarowanie się jest mało poważne,( równie dobrze ja się mogę zdeklarować, że jestem jednorożcem) bo wiadomo, że najcieńsza książka świata to "Etyka w biznesie".

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...