wtorek, 29 października 2013

Henna Khadi


Hennę Khadi miałam w planach zakupić, a dostałam ją od cudownej blogerki Marquis de Red. Dzięki Ci, Rudy Demonie, mam nadzieję, że upominek ode mnie nie trafił jak kula w płot i że jeszcze coś na swoim blogu napiszesz ;)
Od razu usprawiedliwię się, że to co na zdjęciu widzicie jest efektem zmieszania resztki Khadi z henną Eld (burgund rubina). Po prostu zapomniałam po pierwszym khadiowym farbowaniu pyknąć foto (komórką), a jak się zorientowałam, że przecież muszę posta o tym zrobić i nie mam obrazka do załączenia henna już się dosyć dobrze wypłukała. W każdym razie byłam ruda mniej więcej tak, jak na załączonym obrazku.

(dotarło teraz do mnie, że końcówki trzeba dosyć mocno poprawić)

Henna Khadi to wspaniały, olśniewający i genialny produkt!!! <3 -="" a="" adka="" am="" atwo="" azienka="" bez="" by="" cie="" class="separator" co="" cudowna="" cytryny="" czy="" div="" do="" dodawa="" farbowa="" farbowania="" g="" godzin="" gotowe="" henn="" herbaty="" i="" intensywny.="" jeszcze="" kilkana="" kolor="" konsystencja.="" kupowa="" mi="" mo="" na="" nic="" nie="" niej="" o="" obesz="" od="" osy="" owy.="" papeczka="" por="" porann="" produkt="" proszku="" przegotowan="" przez="" razu="" si="" soku="" sp="" stnia="" style="clear: both; text-align: center;" tam="" uka="" usyfi="" w="" wod="" y="" ywki="" z="" zamieniania="" zaprezentowania="" zg="" zmiksowa="">


Khadi jest jak na razie numerem 1. Jest idealna. Nic dodać nic ująć. Przesyłka doszła be pudełka więc nie wiem, który to konkretnie kolor, ale nic to! Czymże jest zadowolony Sorbet wobec mało istotnej tekturki?

Jeszcze raz dziękuję marquisdered :*

5 komentarzy:

  1. Świetnie wyszło!
    Mnie się ten kolor kojarzy z henną naturalną albo z amla i jathropą z Khadi - miałam je, ale też mam inny wyjściowy kolor niż Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jako posiadaczka takich włosow jestem dla nich największym krytykiem.

      Usuń
  2. Jak wiesz, ja tez uwielbiam khadi :) To milosc odwzajemniona :D Pozdrowienia dla rudzielca. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...