niedziela, 20 października 2013

Bulszit

Jestem w posiadaniu okropnego antyperspirantu w sztyfcie:

Skin Food Lemon - Ginger tea deodorant stick (-_-)'


Nie kupujcie! Uciekajcie! To małe, koreańskie, 40 gramowe ciulstwo nie działa nawet, gdy nic specjalnego nie robicie jeśli chodzi o wysiłek fizyczny - spociłam się podczas porannego robienia makijażu, po ówczesnym wysmarowaniu paszek tym specyfikiem. Szczyt...

Okropny ma zapach - przeważnie tego typu kosmetyki posiadają delikatną, miłą, kobiecą woń, tutaj mamy czystą chemię: chemiczny zapach starej cytryny i chyba coś co w domyśle ma przypominać imbir ... Czysty, nieprzyjemny dla powonienia syntetyk.

Skin Fooda miałam jeszcze maseczkę ryżową - też bubel. Na razie nie mam ochoty na tą firmę. Nie za bardzo mi się widzi. Jest to pewnie spowodowane odmiennym typem urodowym jaki reprezentuje. Może ta firma w Azji robi furorę na cerach i ciałach tamtejszych kobiet?

Krem BB mają fantastyczny, tak więc jeśli coś mogę zarekomendować to celujcie w kosmetyki kolorowe.


EDYCJA Skin Food wyrzucam z listy, marka testuje na zwierzętach, nie powinna być na mojej liście. 

8 komentarzy:

  1. Ja jakoś już tak mam, że koreańskie kosmetyki omijam szerokim łukiem. :-) Kojarzą mi się ze sztucznością itd. Dobrze że przynajmniej krem BB Tobie służy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat koreańskie kosmetyki zamowiłam hurtem z siostrą, chciałam sobie poużywać. Raczej jestem na nie ): niestety.

      Usuń
  2. Dobrze, że mi nie odbije i nie wypróbuję, bo nie lubię tego typu produktów. I firmy też nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno trafić na dobry, ekologiczny, cruelty free antyperpirant... Opisuję tu często kosmetyki, ktore trzeba z ebay.a zamawiać, a których recenzji próżno szukać na polskich blogach.

      Usuń
  3. Fajny wpis! Nie używam koreańskich kosmetyków - jakoś mnie nie przekonują, choć może się mylę. Tak, czy owak - dobrze wiedzieć, że bubel to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kremy bb padam Azjatom do nóżek, ale wiem, że nie wszystkim Polkom taki podkład odpowiada.
      I chętnie jeszcze coś z tamtego kosmetycznego rejonu zamówię :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...