niedziela, 15 września 2013

Bottega Verde - Smalto

Tu, naturalmente bella!

Jak pewnego dnia weszłam do tego włoskiego sklepu to wydałam 60 eurasiów za jednym posiedzeniem. Strasznie fajna firma! Podobno jest łatwo dostępna we Włoszech, coś jak Ziaja u nas. Nie wiem, ale jeśli wylądujecie w tym kraju to się rozejrzyjcie, bo intrygująco wygląda, lecz... kiepsko pachnie! O rany, nie przypadł mi do gustu zapach połowy ich kosmetyków - tusz, próbka kremu do twarzy, testery perfum jadą starocią typu: o nie, przyjeżdża w odwiedziny wiekowa ciotka - klotka, za którą nie przepadam, bo pachnie naftaliną.


Obmacałam wiele kosmetyków, ale nie miałam ochoty ich wszystkich mieć, gdyż cenowo wychodzą tak jak i u nas eko produkty - drogo. Lakier Smalto Blu Evasione sobie na przykład kupiłam i jestem z niego tak zadowolona, że już bardziej nie można! Jest przede wszystkim trwały na paznokciu - zmyłam go po kilku dniach, bo mi się najnormalniej w świecie znudził, a do pokrycia płytki w zadowalający sposób wystarczy jedna, niezbyt cienka, uchwycona na zdjęciu, warstewka - aż mi się wierzyć nie chciało, bo takiego smarowidła do paznokci jeszcze nie miałam.

Od pędzelka odstaje jeden włosek (wgląd na ostatnim zdjęciu) - niby nic, ale denerwuje mnie to! Odgina się za każdym razem, gdy maczam pędzla w lakierze. Flaszka zawiera 5 ml co mnie osobiście nie denerwuje. Lubię mini produkty. Lakierów ponad 10 ml nie mogę zużyć przez kilka lat. Więc u mnie plus za pojemność.


Botega Verde <-- -="" ajcie="" ale="" am="" bardzo="" barwy="" c="" certyfikatach="" ciekawie="" cienie.="" class="separator" czyli="" czym="" daj="" div="" do="" dodam="" dzel="" e="" eyelinery="" firmy.="" i="" ich="" jakie="" jednym="" ju="" kolekcji="" kolory="" konsystencja="" koszmarny="" link="" ma="" mam="" mi="" mo="" na="" napisz="" nic="" nie="" nied="" o="" od="" oficjalnej="" omieszkam="" p="" podoba="" posiadaj="" si="" siebie="" strony="" style="clear: both; text-align: center;" szminki="" takie="" trafi="" ugo="" uwa="" w="" wi="" wietne="" wspomnie="" wygl="" y="" zakup.="" zdecydowa="">





Reasumując - naturalna, włoska firma, robiona przez Włochów, na terenie Włoch dostępna.

2 komentarze:

  1. przepis na pozbycie się paznokcia czy ciacho? ciasto powstało na spontanie ale jak coś to mniej więcej proporcje mogę odtworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...