środa, 11 września 2013

50 zatrważająco soczystych faktów o mnie

1 jestem najstarsza z 6 rodzeństwa - zawsze gdy piszę Wam o którejś z sióstr to jest to inna dziewczyna. Różnica między mną a najmnłodzym to 19 lat
2 jestem córeczką tatusia - z nim gadam zawsze przez tele i skypa, zwracam się o radę. Jakbym miała w okresie nastoletnim jakieś kłopoty z ,kobiecymi sprawami' to z nim poszłabym do ginekologa, a nie z mamą. tego typu zarzyłość
3 mam sztuczną jedynkę - ząb zginął w wypadku samochodowym jaki miał miejsce na wakacjach między 8 klasą a liceum. Jestem Dziewczyną bez zęba na przedzie' :)
4 jestem filozofem z wykształcenia. nie z powołania
5 urodziłam się w Boże Narodzenie, w niedzielę rano - cała Polska szła z tej okazji do kościoła (jeśli przespała pasterkę)
6 moje drugie imię to Fatima - święte miasto dla katolików i imię świętej kobiety dla muzułman
7 przez 7 lat dzieciństwa mieszkałam w Sandomierzu i uwielbiam to miasto!
8 interesuję się starożytnymi cywilizacjami zwłaszcza Egiptem i Rzymem. łacina na uczelni nie była przypadkowym wyborem
9 słucham muzyki metalowej i operowej. Innych gatunków nie toleruję, czasem słucham jak plumka sobie jakiś dj czy Lana, ale całych płyt bym nie dała rady obsłuchać, a już na pewno nie finansowałabym Adele albo One Direction.
10 lubię oglądać filmy animowane - intro narratora do Pięknej i Bestii Disneya znam na pamięć i mogę je wyrecytować w nocy o północy
11 po śmierci chciałabym być wystrzelona w przestrzeń kosmiczną jak Hicks w Obcnym 3 (czy można to zaliczyć jako fakt o mnie?)
12 jestem dobrze poinformowaną optymistką
13 bardzo bardzo ale to naprawdę bardzo nie lubię gdy ktoś dotyka moje rzeczy, nie toleruję pożyczania. niedawno jedna znajoma wyczaiła w mojej kolekcji lakier i chciała sobie pomalować paznokcie - oddała mi butelczynę po dwóch tygodniach, upaćkaną nieco owym lakierem i czekoladą. Wtf? jeśli pożyczacie drogie panie to oddajecie w stanie nienamacalnym!
14 lubię azjatyckie klimaty - anime, mangę (Supli ostatnio), filmy Wong Kar Waia, zdjęcia Tokio (może by najazd zrobić w 2020 w czasie olimpiady?), książki typu Wyznania chińskiej kurtyzany, minimalizm pomieszczeń i inne rozwiązania urbanistyczne. Podoba mi się podejście autorki bloga Na wsi w Japonii, która Japonii ...nie lubi i pisze o tym :)
15 relaksuje mnie wąchanie futra mojego kota
16 mam tik polegający na podrzucaniu w powietrzu drobnych przedmiotów np długopisu. lakierem też podrzucam - miesiąc temu tym genialny, sposobem roztrzaskałam o posadzkę jeden z moich ulubionych kolorów :/
17 nie umiem nic zrobić lewą ręką. no może kanapkę utrzymam i uniosę ją do ust celem konsumpcji, ale poza tym ...
18 ...poza tym jestem zboczona - w tematach seksualnych mało rzeczy mnie dziwi
19 przez krótką chwilę pisałam dziennik od prawej do lewej jak Da Vinci. Tego typu pismo odczytać można tylko dzięki lustrzanemu odbiciu. Po przyłożeniu lusterka znaczy się
20 co do dziennika to mój tata prowadził mi go jeszcze zanim się urodziłam. jest w nim wszystko - miejsce poczęcia, adresy szkół, daty ząbkowania itede
21 boję się piwnic - tego zapachu, tej ciszy i tego rodzaju ciemności
22 cierpię na bezsenność
23 kolekcjonuję mini rzeczy - małe buciki lalek, drobne papierowe pieniądze, tycią buteleczkę perfum diora (czerwona), malutkie kredki, ostatnio kupiłam w Empiku mini krzesło obrotowe na którym trzymam pen drivy :3
24 jestem w dalszym ciągu w posiadaniu domku dla lalek Barbie, mam jej auto Ferrari, kuchnię, łazienkę, sypialnię etc. Wszystko kupione z tatulkiem w Pewexie w kolorze pink ^^
25 bardzo lubię filmy których akcja dzieje się w ,odległej przyszłości w przestrzeni kosmicznej'.
26 marzy mi się domowa biblioteka - cała ściana zapchana książkami. Moja kolekcja powoli się powiększa (ostatnio cykl sf Dana Simmonsa czyli Hyperion, Upadek Hyperiona, Endymion i Triumf Endymiona). Warunkiem przyjęcia powieści do mojej kolekcji jest twarda oprawa


27 nie jestem typem chłopczycy, ale też nie mam zaćmienia mózgu podczas kupowania kosmetyków. Nie chcę mieć kolekcji butów, torebki też mnie nie podniecają, ale...
28 ...mam za to fioła na punkcie lakierów do paznokci i szminek
29 bardzo boję się koni - gdy byłam mała źrebak mnie gonił, powalił i przebiegł po mnie. To był najgorszy dzień mojego życia
30 jestem próżna - powinnam się chyba pozbyć luster z domu to mi trochę przejdzie
31 spóźnialstwo bliskim znajomym wybaczam, ale przy najbliższej okazji czekania na kogoś mniej znajomego dam 15 min i pójdę w cholerę!
32 hitem nad hitami i najgłębszą piosenką o wspaniałej zawartości, genialnym rifie gitarowym oraz zniewalającym wokalu jest Jolka, Jolka
33 mam totalnie inny problem niż 90% kobiet - chcę przytyć, a nie schudnąć
34 nigdy nie choruję - nie wiem co to jest grypa czy angina. w szpitalu na dłuższym postoju byłam dwa razy: gdy nałożono mi gips na lewą rękę i tuż po narodzinach - dostałam sraczki, gdy zobaczyłam gdzie jestem ... no miewam katar czy podwyższoną temp, ale to szybko mija. Raz miałam grypę żołądkową! Jak na 30 letni żywot to bilans mam niekiepski
35 strasznie szybko się zniechęcam. kilka razy podejmowałam próbę stworzenia własnego biznesu- najdalej doszłam do pobrania jakiegoś świstka w urzędzie, ale nawet go zbyt dokładnie nie przeczytałam
36 nie umiem opowiadać dowcipów, ponieważ śmieję się podczas ich dukania :>
37 niby jestem zorganizowana i mam poukładane nie tylko w głowie ale i na półeczkach, lecz często nie mogę znaleźć ważnych rzeczy typu kartę do konta walutowego gdy jadę za granicę ...
38 uważam, że ziemniak to pokarm bogów. Jeśli coś jest z niego zrobione to na pewno będzie mi smakowało
39 zapach jest dla mnie ważny. moimi ulubionymi są: bez, jaśmin, róża, zapach czystych włosów, lakier do paznokci, ozon po deszczu, liceum plastyczne (mix gliny, farb olejnych, terpentyny i takich tam. kto był ten zrozumie)
40 nie lubię zapachu wykrochmalonej, czystej pościeli, nowej książki, benzyny, chanel nr 5, skórzanych materiałów, mięsa, sterylnego szpitala
41 nie lubię tańczyć w parze z facetem - wolę pogo na koncercie albo gibanie się w tłumie na dyskotece, ale dotyku i koordynacji ruchów zdecydowanie nie nie nie
42 przeklinam i robię to z rozmachem, gdy sytuacja lub zachowania ludzi obok jest nie do przyjęcia i powoduje mój gniew. Jeśli u kogoś słowo na K jest przecinkiem to stanowi o ubogim języku.
43 w liceum byłam metalówą - chciałam mieć czarne ściany i niegłupi wydawał mi się pomysł zafarbowania ręcznika na ten kolor. Do dziś darzę tą barwę ogromnym szacunkiem, mam na ten przykład czarnego kota
44 lubię cmentarze - bywam na nich od czasu do czasu, uspokajają mnie
45 pod koniec podstawówki robiłam się na hipisówę, ale ten styl szybko ewoluował w grandżówę - miałam sweter w czerwono-czarne pasy jak Kurt.
46 bardzo lubię uczyć się języków obcych. gdybym miała jeszcze coś studiować to lingistykę stosowaną
47 jestem absolwentką liceum plastycznego, ale od matury nic nie namalowałam. Blog to jedyna większa sprawa jaką stworzyłam
48 nie lubię być w centrum uwagi
49 strasznie nie lubię zespołu The Beatles! krew mnie zalewa gdy lecą w radiu i biegnę na złamanie karku, żeby zmienić stację. Znacie utwór All you need is love? Przez pół życia myślałam, że oni tam śpiewają ,bla bla bla' a nie ,love love love' O_o
50 nienawidzę komputerków - napisałam ten tekst, zostawiłam w kopiach roboczych i potem przez godzinę edytowałam i ta edycja nie wiedzieć czemu poszła się bujać. nie mam nastroju, żeby znowu tamte rzeczy dopisywać (o! kolejny fakt: mam pamięć dobrą, ale krótką), bo jak mi znowu coś dupnie to się szarym mydłem w płynie pochlastam

dziękuję za uwagę, byliście cudowni! :)

5 komentarzy:

  1. też lubie oglądac filmy animowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka spraw z dzieciństwa mi nie przeszło :) Ostatnio widziałam Epic - super wbrew pozorom, a nie zapowiadało się.

      Usuń
  2. Ja skończyłam lingwistykę stosowaną :)
    W liceum też byłam metalówą. :D Muzyka w sercu pozostała, ale polubiłam się z kolorami. Operę też bardzo lubię. Tarja Turunen będzie w 2014 miała koncert w Polsce, jedziemy? :) Nie wiem jak Ty, ale ja jestem jej wielką fanką.
    Mam czarnego kota. Ma na imię Mefisto.
    Mam dwie lewe ręce i jak coś namaluję, to wygląda jak dzieło siedmiolatka. Lekcje plastyki to był horror.
    Leczę anemię, więc też chcę przytyć:D
    Trochę mamy wspólnych faktów. :-)Oprócz tego mam tylko jedną siostrę i trudne stosunki z ojcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię jej wokal, chętnie pojadę! Ona jest królową metalu, szkoda, że bez zespołu. Ta nowa w Nightwishu mnie kompletnie nie rajcuje ...
      U mnie krew trochę nie teges w ostatnich badaniach. Mam nadzieję, że to nieanemia :/

      Usuń
  3. ooooooooooooooooooo! to już wiem czemu na Ciebie w przestrzeni internetowej trafiłam. Mgr filozofii (ale u mnie to też z zamiłowania, głównie pole etyki i bioetyki). Z zębami mam tak, że niedługo będę miała same sztuczne (mam sporo mleczaków, jako wcześniak nie dorobiłam się zalążków niektórych zębów stałych także tego :P), uwielbiam cmentarze i kocham wtulać nos w futro zwierzaków i też jestem zboczona. Za to nigdy nie mam cierpliwości do malowania paznokci...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...