sobota, 15 czerwca 2013

Hesh maseczka Skin Life

OkOkOkOk!

Jeśli nie jesteście fanami maseczek to po tej raczej się nimi nie staniecie >.<

Maseczki są po prostu bombowe! Fantastyczny element domowego SPA, które u mnie polega na tym, że siedzę z ubabraną w maseczce twarzą-szyją-dekoltem w wannie, leżę i pachnę :3 Nic tak świetnie na cerę nie wpłynie jak ten kosmetyk. Nie ma takiego kremu czy mleczka, które działałoby równie intensywnie na cerę jak odpowiednio dobrana maseczka.

Maseczki w proszku, tudzież glinki strasznie brudzą i zostawiają osad na dnie wanny. Zwłaszcza, gdy wymieszamy je z oleistym płynem.

Stosuję je maseczki w ten sposób, że:
dosyć obficie (1 łyżeczka do odmierzania) sypię na szklany talerzyk (na początku mieszałam na dłoni, ale na małej łapci połowa się wysypuje, więc...), mieszam z wodą z kąpieli i wcieram w twarz-szyję-dekolt. Resztę maseczki wcieram w wierzch dłoni.

Hesh Skin Life - gdy użyłam jej po raz pierwszy otoczył mój umysł pewien niepokój - czy to aby na pewno nie barwi? Wygląda i pachnie identycznie jak moja pierwsza henna do włosów Heenara, która farbuje dłonie na żółto. Zmyłam ją po 5 min. Twarz - nie żółta. Uf!
Proszek zawiera jakby drobniuteńko - maciupenieńkie trociny, które nie drapią wyjątkowo mocno. Masując nimi twarz robimy sobie super peeling! Pachnie przyprawami.


Używam jej sporadycznie, bo cudów po niej nie ma. Ciężko ją będzie wykończyć, ponieważ mam wrażenie, że jej walory są przeznaczone do innego typu cery niż moja. Być może faktycznie działa nawilżająco na moją skórę, oczyszcza i ma działania antybakteryjnie (jak jest napisane na opakowaniu), ale ja tego nie widzę.


Nie przepadam za tym proszkiem Hesh'a. Ale firmę ubóstwiam!

Końcowe ostrzeżenie: mieszanie z oliwką dla dzieci jest kiepskim pomysłem: maseczka zbiera się w grudki podczas wysychania. Podczas zmywania natomiast na tłustym ciele pozostaje żółta barwa, która jest efektem przyklejenia się do tłustej warstwy kurkumy. Beznadziejność. 

1 komentarz:

  1. Szkoda, że cudów nie działa... obietnice producenta są wielkie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...