wtorek, 7 maja 2013

Blogerki Pszczyniakom

Na ciekawe blogi trafiam kompletnie przypadkowo dzięki komentarzom. W 99% wygląda to tak: klikam na swoje ulubione blogi i czytam od deski do deski. Jeśli jakaś wypowiedź pod postem mnie zaintryguje lub spodoba mi się nick to klikam i odsyła mnie na bloga, którego czytam. Lub nie.

Tą metodą nadziałam się na dwa blogi: Ani mru oraz Brain for sale. Obie dziewczyny zainicjowały akcję, której poświęcam post - ufam, że może ze dwie osoby się zainteresują oraz, że autorki nie będą miały mi za złe, że chamsko kopiuję fragmenty ich tekstu.




Karma sucha i w puszkach. Prosimy nie kupować tanich puszek typu 
biedronkowych, albo nawet Pedigr_ , ponieważ ich skład pozostawia wiele 
do życzenia.Zamiast dużego worka lepiej kupić jeden mały worek, ale 
karmy lepszej jakości : Royal Canin, Purina, Animonda GranCarno itd... 
Dla kociaków whiskas. Miło by było, gdyby znalazły się również jakieś 
przysmaki.
Obrożesmycze, legowiska, drapaki dla kotów.
Środki na pchły, szampony, tabletki na odrobaczanie dla psów i kotów



Wystarczy, że wyślecie nam chociaż jedną rzecz z tej listy. 
Im więcej osób to zrobi, tym więcej zbierzemy.
Dałyśmy sobie czas około miesiąca... 
Jeśli odzew będzie zbyt mały, przedłużymy akcję...

Na koniec zrobimy listę wszystkich blogerek, które nam pomogły!

Proszę, wklejcie baner na swoją stronę :


Dodam, że jeśli macie rzeczy typu kosmetyki albo ubrania, 
które chciałybyście wystawić na kramik fundacyjny, to chętnie wam pomogę.
Adres do kramiku :


Oraz adres fundacji


Jeżeli chcecie wesprzeć finansowo fundację :

Kontakt


fundacja@zwierzeca-arkadia.org



BOŚ BANK


Fundacja "Zwierzęca Arkadia"
ul. Sarenek 10B
43-215 Jankowice tytułem:
DAROWIZNA NA CELE STATUTOWE  - PSZCZYNIAKI

3 komentarze:

  1. JESTEŚ WIELKA!!!! dziękujemy za każdą chęć pomocy :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To akurat była praca na konkurs, ale niestety nie udało mi się wygrać.
    Nie ma za co ;) lubie Twojego bloga, ale dawno nie miałam okazji tu zajrzeć. I ja dziękuje za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące :)Bardzo fajnego masz bloga, przydatne rzeczy :) Pozdrawiam i w wolnej chwili Zapraszam do nas ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...