niedziela, 14 kwietnia 2013

Make me sad ...

Jacek Drabicki - jeden z najsympatyczniejszych radiowców - w swojej metalowej audycji Epicentrum, w rzeszowskim radiu Centrum, proponował kiedyś nieagresywne przeklinanie. Zainspirowała mnie ta kampania, a ponieważ nie chcę w tym poście sypać wulgaryzmami postaram się u Was nie rozpalić rumieńca wstydu, psiakostka!


Na krowie kopytko - John M. Organiczny wyprodukował Sea Mist, żeby wyciągnąć ze mnie 80 zeta i uczynić nieszczęśliwą. Mogłam lepiej wydać te pieniądze, kurczę blade ...

To najgorzej wydana kasa mojego życia <chwila zastanowienia> tak - najgorzej. Olejek z granatu z pipetką, który widzicie na drugim planie, jest cudowny, ale mgiełka to Bubel. Michael Bubel.

Ten głupi płyn ma za zadanie dodać objętości oraz ,sprawi, że włosy będą wyglądały jak muśnięte morską bryzą'. Motyla noga - czyli kluchy? Kupiłam, ponieważ mam klapnięte odrosty, a Pani Sprzedająca zapewniła, że mgiełka działa na włosy jak suchy szampon. Biorę w takim razie, kurtka na wacie! Psikałam nim obficie suche, niezbyt czyste po dwóch dniach piórka. Gdy przeschną wrażenie jest nieestetyczne - włosy są nieświeże, niemiłe w dotyku. Zero uniesienia. Takie Nic.

Używam często od 3 miesięcy i jedyne co ten produkt sprawia to swędzenie głowy - łupieżu dostaję po nim jednym zdaniem. Sól wysusza, podejrzewam, że nie na wiór tylko dlatego, że zawiera olejek lawendowy (moje pióra lubią go very bardzo). Trzecim i ostatnim składnikiem jest woda. Jasny piernik - dałam 80 złotych za wodę! Czy którakolwiek kobieta mnie zrozumie i wybaczy mi ten zakup? Jak można być tak niemądrą gąską?

Jednym słowem nie kupujcie, kurza melodia. Pocieszam się, że zostanie mi atomizer na wcierki. Co za szczęście w nieszczęściu.

( ; _ ;)

2 komentarze:

  1. no cóż, chociaż fajne opakowanie zostanie na jakiś lepszy płyn :)
    Polecam Seboren albo wodę brzozową Barwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam sobie odżywkę pokrzywową firmy Anna. Ma niwelować łupież. To jest płun dwuskładowy: pokrzywa i woda :3 ale dałam duuużo mniej niż za mgiełkę John M O

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...