piątek, 8 marca 2013

Ranking przystojniaków z okazji Dnia Kobiet

Odbiegnę od obrony ekologicznego świata, kosmetyków etc i zajmę się jakimś antycznym TAG' iem o zwierzakach na których zawieszam oko i ucho.
^^

Enjoy

Inżynier z Prometeusza :3 czyli łysy albinos skradł moje serce ;) jest niezgorszą konkurencją dla głównego, śliniącego się na widok Ripley Obcego. W tej serii o ufokach fascynują mnie projekty H.R. Gigera - ten artysta ma łeb jak sklep (tylko na półeczkach trochę źle poustawiane). 

^

A skoro przy Obcym jesteśmy to od razu wspomnę o Michael Biehn, który pomykał z miotaczem ognia w drugiej części cyklu Alien. Chyba tylko dla niego oglądam Dwójkę ...

^

Robert Terminator T1000 Patrick. Lubię czarne charaktery. I co mi zrobicie? Ostatnio odświeżałam go sobie w ostatnich sezonach Z Archiwum X. No troszkę Mulderkowi (najprzystojniejszemu agentowi ever) nie dorasta grzecznie rzecz ujmując. Bardzo lubię scenę z obrazka - gdy T1000 przychodzi do domu John'a Connora i pyta o niego rodziców zastępczych :> Jest słodki jak kotek.

^

Michael Fassbender gadający po niemiecku w Bękartach wojny i przechodzący na "język królów" (córka żołnierza ustawia się w kolejce za jakimkolwiek mundurem). Boski chłopaczek. Zobaczcie go w roli służącego w Sherlocku Holmesie i sprawie jedwabnej pończochy. Fascynują go tam kobiece stopy.

^

Uncas - przedostani Mohikanin. Długie, proste, czarne włosy ... Jeden z moich ukochanych filmów.  Dla Daniela Day - Lewisa i jego lewej stopy dałabym się pokroić. NIech dostanie jeszcze z 8 oscarów.
Fota poniżej pochodzi z filmu Ostatni Mohikanin, w której Uncas przygląda się jasnowłosej siostrze. 

^

Gary Draculier Oldman Arcyksiążę Ciemności, podejrzewam, że to przez niego mam dziś ciągoty do długich włosów u Męczyzn. Gary jest też przepiękny w Szkarłatnej literze. I ciekawy w Leonie zawodowcu. I w kilkunastu innych filmach. Miałam na jego punkcie obsesję w latach 90-tych ubiegłego tysiąclecia. Umieszczam w moim rankingu sporo chłopa, którzy najlepsze lata mają już za sobą...hmmm...

^

Sherlock Cum.. Cumberpacz... Cumberbatch! Ten głos! Nie mogę się doczekać aż Smaug w Hobbicie się odezwie. To jeden z najbrzydszych aktorów, ale nie wyobrażam sobie innego w roli Sherlocka. Kiedy ten trzeci sezon ?_?

^

Od jednego filmu niedaleko do drugiego, ponieważ kolejnym wybrankiem jest
krasnal z Hobbita czyli Richard Armitage. Pierwowzór książkowy to stary dziad, na szczęście Peter J. zna moje upodobania i zatrudnił kolesia ze zdjęcia poniżej ^^ Świetny film. 

^

Alan Rickman Po prostu lubię i już. Od zawsze (albo od Szklanej pułapki, nie pamiętam). Na zawsze. Od roli szeryfa z Nothingam po czarodziejkę w Horrym Potterze. Pamiętacie teledysk zespołu Texas, w którym wystąpił?
Kolejny czarny charakter jakby co :>

^

Tom Ford - w pierwszym wydaniu polskiego Harper's Bazaar jest opisany jeden dzień z życia tego gościa. Ale ja cenię go za film Samotny mężczyzna - świetne zdjęcia i garnitury :3 Takiej klasy to nawet Bond ni ma.

^

Chris na Przystanku Alaska. Ten facet robił mi dzień! Uwielbiałam jego styl życia i gadki w oszklonym pokoju, gdzie pracował. Potem jarałam się jego rolą w Moim wielki, greckim weselu.

^

Type o Positive - Peter Steele wielki chłop z głosem jak dzwon. Dla mnie pierwszy wśród metalowych wokalistów. RIP

^

Jack Skellington :3 Przecudowna postać Tima Burtona! Seans Nightmare before Christmas jest obowiązkowy w Halloween. Świetnie wprowadza w świąteczny nastrój. Fantastyczne piosenki.



Foty od wujaszka Google.

16 komentarzy:

  1. Alan Ricman jak najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Widziałaś jego nagie foty dla jakiegoś pisemka dla kobiet? :3

      Usuń
  3. Alan Rickman to miłość mojego życia <3 kocham, kocham, kocham - mogłabym go jeść łyżkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie zawodzi. Jego role zawsze przykuwają uwagę.

      Usuń
  4. i jeszcze jedno teledysk Texas to pikuś przy Rasputinie, Closet Land czy Dark Harbor (zwłaszcza scena gejowskiego pocałunku), ale moim ukochanym filmem pozostaje nadal Snow Cake - genialna opowieść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oldmana w tym filmie - mega przystojny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ten akcent :D transylwaniański.

      Usuń
  6. occchhh mój ukochany Jack <3 najprzystojniejszy z mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burtona jest jeszcze Mega Przystojny Vincent (krótki filmik na yt), polecam!

      Usuń
  7. Zupełnie inne typy niż moje fakt:P od Ciebie tylko krasnolud mnie urzeka:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Głos ma spoko. Jeszcze chcę Robin Hooda z nim obejrzeć :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wszystkie typu do mnie trafiają, ale chris z Przystanku Alaska roztapiał moje serce jako wczeeesnej nastolatki. Dziś bardziej trafia do mnie Rickman ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ochhhh Peter S. ... Ileż ja się po nim napłakałam, gdy tak szybko i niespodziewanie zszedł. Całe moje lata nastoletnie się w nim kochałam a na studiach to w ogóle była zdgroza ;) No i Oldman jako Dracula. Perfekcyjny wygląd, maniery, wszystko !:) Nie wspomnę już o mojej słabości do przystojnych indian... ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...