niedziela, 17 lutego 2013

Dzień Kota :3

Post kocisty!

Razem z siostrą jesteśmy strasznymi kociarami. W domu mamy dwa koty i musicie mi zaufać na słowo honoru - przygarnęłabym ich jeszcze z 15. Dzień bez miziania kota to dzień stracony!

To jest istna fascynacja mruczącymi potworkami. Ponieważ nasze ciągoty obejmują również mangę (japoński komiks) nie mogłyśmy nie kupić Pamiętnika Kociłapki, którego autorką jest Nobara Noaka.

Manga jest przejajcarska - NN rysuje krótkie historyjki z życia swoich kociaków, są to 4 obrazkowe mini scenki z życia wzięte i trzeba mieć przynajmniej jednego kota, żeby zrozumieć ten komiks. Podobnie jest zresztą z kotem Simona - oglądasz tą kreskówkę i uśmiechasz się pod nosem, bo ,mój futrzak też tak robi' :)

Do poczytania/ kupienia w Matrasie. W Polandii pojawiły się 4 tomy. Czytać od prawej do lewej. 




4 komentarze:

  1. Kociaki są kochane... też sobie nie wyobrażam dnia bez głaskania mojego szczęścia :) Swoją drogą dzięki za polecenie książeczek, na pewno chociaż jedną zakupię. Kota Simona kocham nad życie :D
    -anna3101-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simona wolę o niebo bardziej niż Garfielda. Lubię też Nyan Cat :3

      Usuń
  2. Moje kicie dostały nową zabaweczkę z okazji ich święta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje bestie lubią ganiać na tasiemką uwiązaną do patyczka od sushi :) Koty to coś więcej niż zwierz.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...