środa, 6 lutego 2013

Balea


Jeden z postów chwalipięty - popatrzcie co sobie kupiłam na terenie Niemiec, a Wy nie! ;)

Świetny, lekki, delikatny, subtelnie pachnący oliwkami krem do rąk. Nie jest gęsty, nie ma zakrętki co mi się bardzo podoba - jest to wygodniejsze w użyciu. Szybko się wchłania, wydaje misię, że nie da rady bardzo suchej skórze.

Ciekawostka zapożyczona od mojej fąfeli, którą pewnego dnia spotkało coś przerażającego: zabrakło kremu do twarzy. Co tu robić? Akurat pod ręką była Balea (prezent od niżej podpisanej autorki bloga). Chwila zastanowienia i ... kremem wysmarowała twarz ^^ Podobno genialnie się do tego nadawał i miło nawilżył mordkę!
Słyszałam kiedyś, że tata koleżanki wklepał sobie po goleniu krem do stóp - potrzeba matką wynalazku? Krem oliwkowy Balea fajnie nadawałby się do wcierania w końcówki włosów (kiedyś do tego celu używałam kremu dla dzieci). Żel intymny może robić za szampon do włosów, a odżywka do włosów będzie imitować piankę do golenia nóg. Nie kierujcie się napisem na opakowaniu - kosmetyki są wielofunkcyjne! Myślę sobie, że np nietrafionym tuszem do rzęs mogłabym buty wypastować. Zrobię to - a co!

Krem do kupienia tylko w drogerii DM za 65 centów (czyli niecałe 4 zety).


#

Pojawiła się w sieci ciekawa informacja. Otóż 11 marca 2013 roku na terenie Europy wprowadzony zostanie zakaz produkcji oraz handlu produktów testowanych na zwierzętach. 
Będziemy śledzić przebieg wydarzeń :)

5 komentarzy:

  1. za każdym razem widzę te produkty to zżera mnie zazdrość i złość, że u nas ich nie ma ;/
    a tak w ogóle masz świetny nagłówek! :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrrr, ciekawa jestem bardzo jak na mnie by się sprawdziły te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tym zakazem to nie-do-konca. sprawa sie ma nowych produkcji, a na dzien dzisiejszy jest kilka opcji, na ktore alternatywne rozwiazania nie powstaly. termin moze zostac przesuniety, jesli sie tak stanie to nastepny bedzie za 10! lat dopiero =/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaa i slyszalam jakis czas temu, ze kosmetyki Rossmann'a sa testowane [?] o.O

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...