poniedziałek, 28 stycznia 2013

Mimi Kirk




Pani Mimi Kirk, która została jakiś czas temu najseksowniejszą wegetarianką po 50-ątce. Urodziła się w 1938 roku i wygląda - niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę - zachwycająco! Kto nie chce tak wyglądać i czuć się na starość ręka w górę.

Z dzieciństwa mam taki obrazek przed oczami: moja 70-letnia, ponad 100-kg babcia cały czas siedząca przy garach, narzeka na to co ją boli. Najczęstszym jej pytaniem do mnie było: co chcesz jeść? Taki nijaki kontakt. Wolałam cichego i patrzącego w okno dziadka. Chodzi o to, że starość kojarzy się przeważnie z cierpieniem, staniem w kolejne w aptece i ogólnym, przeważnie kiepskim stanem zdrowia.

Oczywiście ważne są geny. I to mnie trochę martwi, bo kobiety w mojej rodzinie ... hmm - no nieciekawie te moje geny wyglądają. Ale też nie było w mojej rodzinie wegetarianki, więc rokowania mam dobre :D

Obejrzyjcie koniecznie! Ona się cieszy, że żyje, chce widzieć swoje prawnuki, dlatego ma nadzieje osiągnąć wiek 100 lat, ma młodszego o 20 lat chłopaka, podróżuje. Bardzo inspirująca laska :)

7 komentarzy:

  1. Jestem po dużym wrażeniem... Niesamowita kobieta.
    -anna3101-

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczynam się zdrowo odżywiać. też chcę tak wyglądać w wieku 71 lat!

    OdpowiedzUsuń
  3. może i jestem ciekawa, ale bardziej pasuje do mnie określenie niezrozumiała. Ja mam naprawdę czasem inny pogląda na wszystko co mnie otacza i to w wiekszosci nie jest zrozumiale przez innych ludzi:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście.Niesamowita kobieta.Inspirująca i promieniująca :)71 lat? Trzyma się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pozytywnie zszokowana, ona naprawdę dobrze wygląda :) Choć czasami mam wrażenie, że jeśli człowiek wewnątrz czuje się młodo, to również zewnętrznie się to objawia

    Z tego co pisałaś na moim blogu, też preferujesz zdrowy tryb życia :) Jestem pod wrażeniem! Mało kto jest na tyle zahartowany, by rano odważyć się na zimny prysznic!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kobieta, olśniewający uśmiech, sexy głos. I ta energia. Czterdziestki bym jej nie dała.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...