wtorek, 18 grudnia 2012

I wszystko jasne

Mieliście do czynienia kiedykolwiek z czymś co działa aż za dobrze? Z produktem zbyt doskonałym, aby był prawdziwym? Nie? To kupcie sobie pastę do zębów Dr.Organic Tea Tree! 

Ta pasta jest po prostu okropna! :) Tak mocna, że aż pali paszczkę. Jeśli znacie smak czarnych Hallsów, granatowego Mentosa albo klasycznego balsamu do ust Carmex to macie delikatny posmak tego co poczujecie w ustach podczas wieczornego mycia oralnego Doktorem Organicznym. 

Oczywiście jest to dobra pasta. Jedna z lepszych jakie miałam. Ale zbyt mocna! Używanie jej to prawdziwa nieprzyjemność... 


DIY płyn do ust:

Używam jej znikomą ilość na szczoteczkę (wydajność pierwsza klasa), dlatego pasta mi praktycznie nie ubywa. Ponieważ jej używanie jest męczące zrobiłam sobie z niej płyn do płukania ust: 
- około 2 łyżeczki pasty (wycisnęłam mniej więcej tyle)
- szklanka przegotowanej wody (destylowana - czemu nie?)
Poczekać aż pasta nasiąknie wodą, zamieszać, wlać do butelki po płynie do ust, płukać. Na dnie zbiera się osad więc przed płukaniem należy butelczyną wstrząsnąć. Wystarczy na około 2 tygodnie. Używam płynu głównie po wypiciu kawy i herbaty, żeby od razu usunąć osad z zębów - ten sam, który barwi białe kubki osiada nam na płytce i odbarwia ją. 


Dr.Organic to marka dla wegetarian i wegan, nie testuje oczywiście na zwierzętach. 100 ml pasty posiada w składzie olejek z drzewa herbacianego, mentol, aloes, mech islandzki, krzemionkę. Te składniki mają działanie antyseptyczne, wybielające i przeciwpróchnicze.

Podobnie jak większość produktów tej marki nie zawiera SLS, konserwantów, parabenów, barwników, perfum.

Ale... chyba nie polecam x__X '' Jeśli ją kupicie i polubicie to potem każda inna pasta będzie dla Was zbyt słaba. 

6 komentarzy:

  1. Takie mocne pasty to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej chodzi o to, że ta pasta w porównaniu z innymi naturalnymi jest dosć mocna, bo wszelkie ekologiczne pasty są bardzo łagodne. Myslę jednak (chociaż tej akurat nie próbowałam), że w porównaniu z Aquafresh czy Colgate, ta wciąż może być łagodniejsza.

      Usuń
    2. Ta pasta wymiecie bakterie z paszczy siłą bomby atomowej... Jest naprawdę mocna. Używałam colgejtów i akwafreszów zanim zaczęłam kupować kosmetyki nie testowane na zwierzach. Nie dość, że miałam dziurę na dziurze to przy DrOrganicznym wypadają dość blado, jeśli chodzi o nasycenie miętą.

      Usuń
  2. Od lat szukam supermocnej miętowej pasty! I pomyśleć, że mogłam ją wczoraj kupić :( jest dostępna w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytam i czytam Twoje notki i wnioskuję, że mieszkasz w Holandii :)ale zapisuję tę pastę na moją wishlistę..

      Usuń
    2. A ja z kolei odpisałam Ci u siebie :)
      Przywiozłam właśnie 4 kosmetyki Dr. Organic i dlatego mi szkoda, że nie trafiłam do Ciebie wcześniej :( ale co się odwlecze, to nie uciecze :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...