sobota, 3 listopada 2012

Love Krove

. o O o .



Lepiej mieć zdziecinniały charakter niż zgrzybiały - myślę sobie patrząc na łaciaty wzorek =) Jak byłam nastolatką to nie robiłam tego typu rzeczy (lepiej późno niż później). Byłam strasznie poważna 10 lat temu, teraz już mi się nie chce :)


Mam dużo zdjęć na pen drivie i nie wiem czy wszystkie zobaczycie. A to dlatego, że ledwo zdążę odejść na bezpieczną odległość od kasy, nacieszyć się kosmetykiem i zrobić mu zdjęcie, a już się dowiaduję, że "firma została przejęta przez taki i taki koncern". Ale zdjęcie kosmetyku zostawiam - może się przydać. Robię zakupy rzeczy nie testowanych na zwierzętach i jedzenia, które nie należy np do danone, ale powiem Wam w sekrecie, że świadome kupowanie jest trudne jak chodzenie w szpilkach po plaży.


Nie znaczy to, że się zniechęcam! Takie kupowanie trochę mi pomogło w odgraceniu mojego życia. Był taki program kiedyś pt Muszę to mieć. Ja bym zrobiła program pt Nie muszę tego mieć. Bo trochę tych rzeczy chyba mam...

Miałam kiedyś korektor pod oczy. Kupiłam go ponieważ w gazetach dla kobiet pisało, że należy mieć to coś w kosmetyczce. Czy go potrzebowałam? Nie wiem, ale zainwestowałam. Jakiś czas temu robiłam sobie rano makijaż, sięgnęłam po korektor i myślę, że skoro go mam no to już go nałożę. Chmolnęłam go w końcu na gnój, bo nie mogłam wykończyć przez 3 lata. Zrobiło się luźniej w kosmetyczce.


Jakieś dwa tygodnie temu wywaliłam z pokoju szafkę, która gromadziła duperelki, biurko przeniosłam do pokoju z którego wywaliliśmy inne biurko. Pokój pomalowałam na biało i czekam na komodę z 4 szufladami, która ukryje "niezbędne do życia graty" typu bielizna i papiery stwierdzające, że mam konto w banku.

Możliwe, że to co wywalę i tak nie zrobi mi miejsca, bo wstawiam nowe. Np w księgarniach Matras można dostać do końca listopada ulotki zniżkowe i dzięki nim mam już nowe 3 woluminy (Mały Książę, Mistrz i Małgorzata, Po zmierzchu). Oddałam do biblioteki jakieś stare księgi, których nikt nie otwierał od dziesięciolecia, ale w ich miejsce stawiam nowe nabytki, czyli jestem trochę niekonsekwentna...

Ale bądźmy dobrej myśli!

. o O o .

4 komentarze:

  1. pazurki super, mi niestety brak zdolności <:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam oj tam - na moim blogu są wzorki, które największy luzer z drżącymi dłońmi (ja) potrafi wysmażyć :) dasz radę!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...