wtorek, 30 października 2012

Strrraszny post!


Bu!

Bardzo lubię Święto Zmarłych. Uwielbiam klimaty jesienno - zimowe, zimne powietrze, odpalone świece, pałętanie się po cmentarzu. Gdy mieszkałam w Sandomierzu przy ul. Mickiewicza to z okna moich rodziców miałam widok na stary cmentarz po drugiej stronie ulicy, natomiast z kuchni na ogromny cmentarz niedaleko szpitala. Widok milionów zapalonych zniczy to nocą obłędny widok!

Halloween też lubię, bo jest fajna okazja do zrobienia mi makijażu, który zobaczycie na załączonym filmiku. Autorką jest Aleksandra (Sekiq), modelką Sorbet. Powodem do jego zrobienia był konkurs jaki dwa lata temu zorganizowała MissChievous, tematem przewodnim były mity i legendy. Dziś z perspektywy czasu i po ogłoszeniu wyników konkursu stwierdzam, że makijaż wygląda nieco ubogo przy kolorowych i papuzich feniksach i smokach (te mitologiczne istoty przeważały w konkursie), ale podczas jego wykonywania miałyśmy dużo radochy ^^ 

Makijaż był wykonywany parę miesięcy przed powstaniem tego bloga i moim zainteresowaniem się tematyką kosmetyków nietestowanych na zwierzętach, dlatego w filmiku zobaczycie produkty, których dziś już nie kupuję. Rok temu, gdy chciałam przed Halloween zrobić tego posta, ale mi nie wyszło zrobiłyśmy z Olą to zdjęcie: ...


... które w tym roku również jest nieaktualne (avon został wyrzucony z listy za oszukiwanie klienta - na ostatniej stronie katalogu pisze, że nie testują na zwierzętach, a to nieprawda, również revlon jest na czerwonej liście). Makijaż jest arcyprosty - czarne i białe kosmetyki kolorowe + połowa twarzy w makijażu jaki robimy sobie na co dzień. 

Miłego oglądania życzę =3

7 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo ładna. I taka młoda :/ Ja zupełnie inaczej Cię wyobrażałam, bo masz taki dojrzały styl pisania :) Myślałam, że masz znacznie więcej lat :)
    anna3101

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję anna za komplementy, Ty również jesteś piękna :) Ludzie czasem odejmują mi lat - jest wtedy dużo śmiechu; przeważnie to ja się śmieję, gdy widzę miny owych ludzi ^^

      Usuń
  2. tak mi właśnie przyszło do głowy..a może by tak remake z kosmetykami c-f?? :D I poszaleć by bardziej można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturliś. Ale z racji faktu, że taki makijaż zajmuje trochę czasu, a Ty jesteś zajętą osobą to następny makijaż chyba za rok? :(

      Usuń
  3. wszystko jest kwestią dobrej organizacji ;) btw, Revlon testujeee?>.< od kiedy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, wszelkie informacje czerpię z http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=600483

      Usuń
    2. Również z tej listy http://www.mybeautybunny.com/cruelty-free-beauty/

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...