sobota, 4 sierpnia 2012

Chce mi się jeść

Poczęstuję Was skanami jedzenia z jednej z moich ulubionych serii anime ,Honey & Clover'. Konkretnie jest to opening, czyli intro, czyli wstęp. Anime opowiada o studentach Sztuk Pięknych, czyli moje klimaty.

Lubię patrzeć na tego typu kuchenne rewolucje, ale nie wiem czemu jeszcze ich w życie nie wprowadziłam. Dlaczego? Nie wiem. Na pinspire.pl mam całą kolekcję inspirujących fotek jedzeniowych. Najwidoczniej upajanie się wzrokiem mi wystarcza.

Może się także pożywicie na widok tych zdjęć. Na jednym z nich oczywiście parówka sojowa :)

1 komentarz:

  1. Ja się upajam potrawami z Tumblr. Jakie ludzie cuda potrafią stworzyć to aż ślinka cieknie. Zawsze sobie wmawiam, że kiedyś też zacznę takie tworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...