piątek, 15 czerwca 2012

Wielkie żarcie

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Testuję ipad. Nie mogłam zdjęć dodawać, na szczęście aplikacje są odpowiednie. Te zakupy były dość drogie. Mleko sojowe jest mdłe, batoniki fajne, jeden był imbirowy, ostry. Co do kawy to piłam lepsze, mało intensywna.

      Usuń
    2. A krem/masło z orzechów nerkowca? Bo mam coś takiego, tylko moje kolorem przypomina bardziej masło z orzeszków ziemnych. Ciekawa jestem jak ze smakiem tego z Twojego zdjęcia :)

      Usuń
    3. Ten jest pyszniasty! Naoglądałam się filmów amer.gdzie robili sobie ludzie kanapki z dżemem i masłem orzechowym i podobny mix robię z tym masłem, fajna kombinacja. Kupiłam jeszcze z tej firmy sok jabłkowy i cukier, jeszcze nie konsumowałam. Alnatura jest w drogerii DM, zakupy robię w Niemczech.

      Usuń
  2. O po drodze do Holandii chyba zatrzymam sie gdzies w Niemczech w DM. Co tam jeszcze warto kupic? i czy kosmetyki alverde faktycznie na allegro sa 2 razy drozsze? bo to glownie po nie bym sie zatrzymywala....
    kusisz coraz bardziej:P
    Fajnie, ze masz blisko do Niemiec...ech
    Buziaki
    Emilka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Alverde zrobię posta albo i dwa, bo firma godna uwagi :) DM robi swoje własne kosmetyki pod nazwą Balea. Jeśli się nie mylę są cf. Ekstra produkty, odpowiednik naszej Ziaja. Kupiłam parę rzeczy firmy P2 - też tanie, bo niemieckie. Nie wiem jak z testowaniem...
      Mam problemów kilka dot.nowego sprzętu na którym piszę psty, mam nadzieję, że nie wyjordolę tego wszystkiego wpiz...du, bo nie mam cierpliwości do technologii.

      Usuń
  3. hhahaha:* Sorbet:*
    to zrob zrob, ja jeszcze mam troche czasu do wyjazdu:P A to jedzonko tez tam jest? No to chyba wlosowych i myjkowych zakupow w ogole nie bede robila w Polsce. Bo zawsze zabieralam zapasy:D hue hue

    Emilka

    OdpowiedzUsuń
  4. DM to taki nasz Rossmann, jest tam papu, żarcie dla kota, proszki do prania eko i kolorówka. Perfumki tanie też. Mniam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...