sobota, 30 czerwca 2012

CRUELTY FREE YOUTUBE

Rok temu gdy wpisałam w yt hasło, które jest tytułem mojego bloga, ukazały się może 3 filmiki dziewczyn, zainteresowanych tematem. Dziś tych filmików jest cała masa! :3 oto kilka z nich. A ponieważ wychodzę z założenia, że świata robi się coraz mniejszy i za kilkanaście lat trzeba będzie znać nie tylko język rodowity oraz angielski, ale również jakiś dodatkowy to warto szlifować coś co zaczęliśmy się uczyć w szkole np niemiecki, włoski, hiszpański czy rosyjski :)



USA:

Rhian HY - wydziarana weganka z Kaliforni, pokazuje sporą kolekcję wegańskich i CF kosmetyków z tamtej części świata

xoLoveLeti - strasznie dużo gada, trochę mniej pokazuje, sympatyczna osóbka

AndreasChoice fajna laska! Wegetarianka, która posiada własną, wegańską, cruelty free kolekcję lakierów do paznokci - Circus

Sunny Subramanian (wcześniej Sunbundelicious) przesympatyczna weganka, na wakacjach urodziła synka, który od urodzenia jest 100 procentowym weganem ^^ Prowadzi bloga Vegan Beauty Review
Możecie ją też zobaczyć na kanale Blended Recipes, gdzie razem z kilkoma innymi dziewczynami pokazuje w różowej kuchni co można zmielić w blenderze.

PirouetteMakeup weganka, cały kanał jest o makijażach do robienia których używa kosmetyków nietestowanych na zwierzętach.


UK:


Cosmic Colette można u niej podpatrzec co wegańskiego jest w brytyjskich supermarketach. Zauważcie, że wszystkie owoce i warzywa są foliowane :/






Polki!:

Megilounge jedna z najpiękniejszych blogerek i youtuberek. Na stałe mieszka w Niemczech dlatego na jej kanałach poczytacie dużo o niemieckich kosmetykach.

nissiax83 znamy wszyscy

MayaTheBee prowadzi kanał razem ze swoim wegańskim chłopakiem. Sebastian ma swój osobny kanał

plantbasedmartyna nowa twarz na YT

Katie x

Juszes - weganka w Hiszpanii

Zuzanna Dziewirz wygląda jak młodsza siostra Megilounge, niedawno obchodziła drugą rocznicę na diecie wegańskiej

Aga in America razem z mężem jest frutarianką i mamą rocznej weganki, mieszka w stanie Georgia, przeszła mastektomię

VegAga kolejna mama z Londynu, żona Hiszpana, mama dwóch dzieci



Rosja:

Chilelavida

Harmonyofbeauty

Greenvegcat

Rosyjskiego nie umiem, nigdy nie uczyłam się go w szkole. Kanały tych dziewczyn odkryła dla Was moja rosyjskojęzyczna siostra, o paru dni magister :) Gratulacje sjestra!
.



Niemcy:








Hiszpania:


-----------------------------------
Ostatnia edycja 28 maja 2017

3 komentarze:

  1. kojarzę Megi, zobaczę inne dziewczyny. Chociaż szczerze, to krew mnie zalewa, kiedy najpierw biadolą o testowaniu a potem "nie umiem żyć bez la rosz poze, gerlę i rimela". ja rozumiem, że nie trzeba wyrzucać kosmetyków już kupionych, ale kupowanie nowych, wiedząc o tym, że są testowane?! eh;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz słodki nick(?) Sorbecie:) ja również wolę kosmetyki nie testowane na zwierzętach. Jak mi pani w sklepie powiedziała że pędzel do makijażu jest z włosia wiewiórki to myślałam, że się popłaczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z wiewióry pędzle... Mam je z czasów zanim zaczęłam się interesować tematem. I szczerze powiem, że bardziej lubię te syntetyczne. Ta naturalna jest milutka w dotyku i używam jej, ale już z naturalnego włosia nie chcę, bo się brzydzę jej używać...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...