czwartek, 31 maja 2012

W stronę Słońca

Trochę mnie przypiekło, więc postanowiłam zaopatrzyć się w filtr. Alverde jest super firmą dla wegetarian i recenzja jeszcze paru kosmetyków (tusz, błyszczyk albo eyeliner, na pewno coś jeszcze kupię, bo do ich szafy w drogerii DM mam rzut beretem) tej firmy się pojawi. Ale ten krem jest porażką. Wciera się go masakrycznie długo i zostawia białe ślady. Jest z minerałami i to ich wina. Koszmarek. Skusił mnie niską ceną - niecałe 5 euro. Było to też jeden z wyższych filtrów jakie stały na półce w sklepie. Nie pachnie. 

Serdecznie odradzam!




Smaru smaru i dalej zostają ślady. Ależ to moje życie jest ciężkie . . . 

3 komentarze:

  1. Wiesz, chyba wszystkie naturalne mleczka z filtrem tak mają... Ja testuje już trzecie i rezultat taki sam, chociaż jednak Sante jest dla mnie na razie najlepsze. Jest tłuste i też zostawia ślady, ale jest o niebo lepiej rozsmarować (nie powiem, że super łatwo, ale lepiej). Niestety, nie za bardzo wiem, co dalej robić z kosmetykami typu Sante, bo się okazuje, że większość dużych firm, eko też, sprzedaje je w Chinach.... :(((((( Muszę szukać dalej...
    -anna3101-

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Sorbeciku jak ja bym chciała mieć blisko drogerie DM mam ich maseczke, piling i szampon a z kolorowych - podklad. I są super. Tylko, że na allegro ceny nieziemskie.A szkoda bo miałam ochote na kilka szamponów:(
    A filtrów juz nie uzywam:) i moja skora mi za to dziekuje, z tym, ze chyba tylko raz w zyciu mnie słonce spiekło.
    Pozdrawiam
    Emilka

    OdpowiedzUsuń
  3. I'm having such a trouble with finding a cruelty-free and safe sunscreen to use.I found one from a german company and It leaves my skin white (even though it has coated nano particles to avoid making your skin white..I look like a ghost.Can you recommend any good sunscreen? :S
    And another question: Is Art Deco really a cruelty-free company?They're just saying that on their website.I can't find anything that proves it.I thought to ask you before sending them an e-mail. :) Thanks xx

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...