niedziela, 27 maja 2012

Co lubię TAG


Linusiaczek - owa zacna jednostka mnie otagowała :* Od siebie dodam, że Jestem, Żyję z dnia na dzień, nie jem mięsa, wyjeżdżam to tu to tam i liczę na więcej.

LUBIĘ co następuje:

ziewającego kota
deszcz w nocy
gdy światło gaśnie w kinie
łaty krowy
gdy mija mnie ładnie pachnąca osoba
zmęczenie fizyczne aż do bólu
patrzeć, gdy kobieta robi sobie makijaż
ciszę na cmentarzu
śmiejących się ludzi - są wtedy przepiękni
pić herbatę w zimie, gdy jestem zmarznięta do szpiku
świt
zadbane dłonie z pierścionkiem na palcu
szum wody, także w toalecie
zdjęcia czytających ludzi
ogień
kontrasty i paradoksy, złe połączenia
zdanie: co by było gdyby...
autobusy
robić coś pierwszy raz
kiełkujące ziarenka
być w drodze
dziecięce pismo
kupować i pakować prezenty
ludzi, którzy są perfekcjonistami w swojej dziedzinie
CISZĘ

Mogę napisać czego nie lubię?

Strasznie NIE lubię:

gdy lakier odpryskuje
pustej szklanki
brakujących stron w książkach
świeżej, sztywnej pościeli
zapachu nowych książek
piszczących z bólu psów
czesać włosów po koncercie
zmęczenia psychicznego
budzić się w nocy
przechodzić po moście nad rzeką
kobiet
głupio przetłumaczonego filmu
gdy ludzie mówią na końcu wypowiadanego przez siebie zdania: "Tak?"
gdy sok z owoców ścieka po brodzie
łapać wzrok osoby, która się na mnie gapi
nieopalonych części ciała
słodkiego smaku w nadmiarze
przewidywalności
zapachu benzyny
tych paru sekund, gdy ktoś robi mi zdjęcie
katolickich ślubów i wesel
gdy dziecko przeklina
stać przy garach!
być w centrum zainteresowania

Dziękuję za uwagę.

TAGuję SzkicZe


4 komentarze:

  1. witamy! :D A czemu nie ma naszych zlotów w LUBIĘ?? ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i niebanalne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. "czesanie włosów o koncercie" nieco nakreśla mi Twój wygląd :-), a zapach książek kocham każdy, prócz tych przesiąkniętych dymem papierosowym..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za TAGa, postaram się niedługo odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...